Gabz Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Hei! Ser at det finnes ZHP-kuler som sitter både høyt og lavt i forhold til konsollen. Jeg vurderer å skaffe slik etterhvert, men vil gjerne ha den lav. Er det hvor du kjøper kula fra, hvilken modell, original/uoriginal, eller lignende som har noe å si her, eller må man gjøre modifikasjoner på selve girspaken for å få den slik? Er en '98 E39 touring.
awt Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 Det kan se ut som om den nederste kulen er hakket høyere, men spørs om det bare ikke er vinkelen på bildet. Mest sannsynlig er det shortshift eller noe på den øverste, for kulene er jeg ganske sikker på er like. Jeg har samme kule (fra 1M riktignok) i begge bilene og kan ihvertfall anbefale den.
D.Toft Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 jeg har lav zhp med shortshift stang i min e38. nydelig å kjøre med. kjøpte den på ebay. var billigere der enn fra koed. helt ny med org bmw delenr og innpakning
Gabz Skrevet Mai 25, 2015 Forfatter Skrevet Mai 25, 2015 Shortshift gir vel bare kortere kast, og ikke noe lavere stang? Eller er det noen til E39 som forkorter stangen også? Men hva koster disse originale da? I og med at de er ganske dyre uansett hvor man kjøper dem.
D.Toft Skrevet Mai 25, 2015 Skrevet Mai 25, 2015 (endret) tror min er kortere, virker som hele sulamiten er mye kortere enn org delene. jeg har ikke orginaldelene forran meg, men mener stangen er lik om ike 1 cm kortere. zhp er mye lave en std trekulen hvertfall. mener jeg netalte 600kr for min kule, levert i postkassen http://www.ebay.com/sch/sis.html?_nkw=BMW+e46+e60+e63+e64++3+5+6+series+++M++ZHP+weighted+6+speed+Leather+shift+knob+&_id=351115854120&&_trksid=p2057872.m2749.l2658 Endret Mai 25, 2015 av D.Toft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå