Skulebollen Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59972786 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2015 Bump, bilen har nå fått sportsskinn Så interiøret er helt og pent. Bruker også bilen til Bergen idag, hvor den blir stående i 14 dager da jeg reiser offshore. Kan vises i Bergen når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Tar innbytte i mye rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Nå har du hatt den ute såpass lenge at den er "uselgelig" med mindre du godtar skambud... De som er i markedet for en slik bil vurderte din..og tenkte "næhh... akkurat for langt unna".... så ser dem at den blir liggende...og faller litt i pris...men fremdeles usolgt.. Det viser at det kanskje er noe galt med bilen..og at den derfor ikke har blitt solgt... Min anbefaling er å slette annonsen, vente en mnd og legge den ut på nytt med nyere bildere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Er det som er planen. Og annonsen på finn er utgått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Slett den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2015 Må vel lage ny da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Om du bare starter på den samme så har vel en del lagret den eller husker den... Gjør som jeg sier nå for å få den solgt. ellers legger jeg inn ett bud på 15k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Gira på bytte i E36 316i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 bytte i en 2001 e39 525dA stv med skinn?(facelift) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Det kan vere interessant ja. Sålenge den ikke er rustet ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Det er litt rust utpå, dvs på kanten av kanalen begge sider, litt lakkrust på bakluke men under er den strøken, også jekkefester er fine. Så, nei bilen er ikke ihjelrusten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Bump fri omreg i 5 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå