bmwgreg90 Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 (endret) 34 minutter siden, MarcusSteffensen skrev: 9,5 og 10,5x 18 225/35 og 245/35 ikke drøyt strekk Fins det 10.5 i 18"? Jeg har bestilt i 19" og da ble det 9,5 og 11" Farge er på dine? Silver? Endret Mars 3, 2016 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 18 minutter siden, bmwgreg90 skrev: Fins det 10.5 i 18"? Jeg har bestilt i 19" og da ble det 9,5 og 11" Farge er på dine? Silver? jeppp silver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2016 Noen få bilder før kameraet gikk tom for batteri må få laget meg en leppe snart. Bilen skal ned nokken cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 6, 2016 Share Skrevet Mars 6, 2016 Det ser ut som at du har senket den litt siden sist bilde? Få ut noen bilder i dagslys, dette ser veldig lovende ut! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 2 timer siden, Frode D skrev: Det ser ut som at du har senket den litt siden sist bilde? Få ut noen bilder i dagslys, dette ser veldig lovende ut! blir montert topplager i mårra men skal på EU på onsdag, så det blir dieselstuss og lavere bil til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobkje Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 Lookin good! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Se der ja, har jo skjedd litt siden sist jeg var innom! Blir vel byens mest ubrukelige stasjonsvogn dette MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2016 Hehe redd for at den blir heilt udugli... Bilen blir stående på bukken i helga. -2,5 toms rakrør (blir ikke dpf delete) - topplager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Dette var en pen e91 uten tvil.:) . Perfekt look på alle måter ,så her har jeg en tråd som må følges med på. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 1 time siden, MarcusSteffensen skrev: Hehe redd for at den blir heilt udugli... Bilen blir stående på bukken i helga. -2,5 toms rakrør (blir ikke dpf delete) - topplager Tviler ikke! Syns forrige e90'en min var ille nok... Hvor er det du skrur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 14 timer siden, dal-z skrev: Tviler ikke! Syns forrige e90'en min var ille nok... Hvor er det du skrur? va så rå den! har løftebukk på vegsund slip Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 må få opp noen skikkelig bilder i dagslys sånn at man får sett hærligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Topplager montert😁 Holder på å sveise sammen røra til eksosen nuuuuu Freakshow, Bendik Kjellevold og williamwiers reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeffreyTD Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Jajajja, blir bra ditta MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobkje Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Eksosen blei driitnajs MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå