MarcusSteffensen Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Zito har mye å velge mellom i ca samme prisklasse som GS. Kan nevne wp111 mgm og abyss (VELDIG konkave ved 10x19) er ikke sann superfan av Zito... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 (endret) Hadde et stort håp om at nyfelgene skulle komme i dag... men neida det gjorde de ikke. kommer mandag, så tok meg tid til å få på noe farge på kalipperene Endret Juni 19, 2015 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 lakkert eller pensla kalliperene ? ble braa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 lakkert eller pensla kalliperene ? ble braa! pensel ble overaskende bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 fikk rullet 2-3 meter før det låste seg totalt. 9,5x19 fremme med litt høyt innpress var ikke så lurt. felgen tok borti justeringen på dempern, håper dette ordner seg med 10mm spacer... men ellers superfornøyd! litt drøyt med dapper sticker siden jeg vet det er en ''klubb'' osv, men jeg digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Meget tøff e91! Fete felger! Sleng ut flere bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Meget tøff e91! Fete felger! Sleng ut flere bilder takk takker! har en haug med dårlige mobilbilder kan hive ut noen av de når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 kommer flere når jeg får på spacerene Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Skulle ha tatt bilder med et skikkelig kamera, det fortjener den Trenger du spacere? Ser ut som det passer bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Rå e91! Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Skulle ha tatt bilder med et skikkelig kamera, det fortjener den Trenger du spacere? Ser ut som det passer bra må skaffe meg hehe trenger egentlig bare bake, men siden felgene fremme er 9,5 så tok dei kraftig borti justeringen på dempern... så må prøve med 10mm spacer å se om det passer da kommer til å stikke uttafor så må inn på valsing....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Rå e91! Følger med her takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Pent, pent, pent! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 fy faen så pent! MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Takk for gode tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå