Karlstrøm Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Er det mulig å fjerne hele vindusviskerstellet bak, med tanke på at låsen til vinduet er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Er det mulig å fjerne hele vindusviskerstellet bak, med tanke på at låsen til vinduet er der? det er mulig ja mister nok muligheten til å åpne bare vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 såpass? hva kjører du på nå? Kjører supersport nå veldig fornøyd, men kunne tenkt meg hardthetsjustering, for myk bak no synst eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Kjører supersport nå veldig fornøyd, men kunne tenkt meg hardthetsjustering, for myk bak no synst eg har akkurat samme problem med mitt supersport får den heller ikke lav nok bake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Vurderer å plastidippe tak railsa svart? Eller bør jeg ha det slik det er nå? Ser egentlig bra ut når det matcher felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 (endret) Skulle hatt dobbel stuss bak ja meget rå bil! ikke sett deg så mye rundt her:) (kan kjøpe min om den passer, ubrukt) Ikke plastidipp, matt vil ikke passe sammen med alt det blanke Er supersport så myke alså? Vurderer å gå opp til black evolution controle +, de har hardhetsjustering også Endret August 6, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Skulle hatt dobbel stuss bak ja meget rå bil! ikke sett deg så mye rundt her:) (kan kjøpe min om den passer, ubrukt) Ikke plastidipp, matt vil ikke passe sammen med alt det blanke Er supersport så myke alså? Vurderer å gå opp til black evolution controle +, de har hardhetsjustering også tror jeg må sveise og styr om jeg skal ha den stussen ruller lite i sentrum, men i moa og blindheimsområdet er jeg mye! supersport siger altfor mye bake om du har passasjerer osv... heilt klart verdt å invistere i hardhetsjustering! ( om du skal veldig lavt såklart) om du ikke skal så langt ned om dekk og felg er det ikke så viktig er veldig fornøyd utenom med supersport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 tror jeg må sveise og styr om jeg skal ha den stussen ruller lite i sentrum, men i moa og blindheimsområdet er jeg mye! supersport siger altfor mye bake om du har passasjerer osv... heilt klart verdt å invistere i hardhetsjustering! ( om du skal veldig lavt såklart) om du ikke skal så langt ned om dekk og felg er det ikke så viktig er veldig fornøyd utenom med supersport Ja ok, bor på andre sida av byen nå, nettop flytta.Nei den må ikke sveises, er festet opp med en ubolt og to muttere Tror kanskje du har litt tynnere eksos enn meg så går nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Ja ok, bor på andre sida av byen nå, nettop flytta. Nei den må ikke sveises, er festet opp med en ubolt og to muttere Tror kanskje du har litt tynnere eksos enn meg så går nok skal se på det når jeg kommer hjem fra ferie danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 (endret) Snart hjem fra ferie! gleder meg så sykt til å rulle isåfall bestilt endel (lang leveringstid på det meste) - Valse (kjekt å ha) - Led til interiør - Carbon folie til interiørlister - gull slepekrok fremme (usikkert om blir brukt) - ''Balltre'' til å ha oppå subben - sotfilm til lykter - Led sideblinklys Hiver med et bilde Endret August 13, 2015 av MarcusDS Walkabout og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Hva i all verden skal du ha balltre for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Hva i all verden skal du ha balltre for? hahah synes det ser kult ut! skal enten oppå subben eller festes på bagasjedøra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 Ikke slepekrok er du grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 13, 2015 Forfatter Share Skrevet August 13, 2015 Ikke slepekrok er du grei! usikkert om det blir! va så billig så bare bestilte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 13, 2015 Share Skrevet August 13, 2015 9.5" rundt om nå? Måtte du valse mye? Skulle valset litt på min e61 så jeg får brukt 10x20 foran.. men blir vel bare med tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå