Kim Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Er det noen som vet om det finnes en servicehall med løftebukk/ grav som leies ut pr time/ dag i Oslo område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Veit det finnes i Moss. 60 kr timen Ingenting i Oslo etter det jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Hei, Jeg har litt bilfokus og har bodd i Oslo siden 2006. Jeg har søkt litt nå og da etter muligheter og det har aldri dukket opp noe på søk. Mulig det finnes, men da blir det i hvert fall ikke publisert lagt ut info noe sted jeg har funnet. Har en E39 som trenger litt omsorg, men vurderer å fikse det som bør fikses inkl litt rust og så selge til fordel for "bare en bil". Med null plass tilgjengelig for mekking og skruing, får man bare dårlig samvittighet. *sukk* Endret Juni 14, 2015 av Stonescream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Hei, Jeg har litt bilfokus og har bodd i Oslo siden 2006. Jeg har søkt litt nå og da etter muligheter og det har aldri dukket opp noe på søk. Mulig det finnes, men da blir det i hvert fall ikke publisert lagt ut info noe sted jeg har funnet. Har en E39 som trenger litt omsorg, men vurderer å fikse det som bør fikses inkl litt rust og så selge til fordel for "bare en bil". Med null plass tilgjengelig for mekking og skruing, får man bare dårlig samvittighet. *sukk* dette fikk jeg spørsmål om mange ganger når jeg jobbet i by`n , å ene kolegan som hadde god greie å dreiv med bil sjøl, sa at den aller siste ble stengt for en del år tilbake nå, ergo så vidt han visste fantes det ikke lenger, noe som var dritt sa han fordi da måtte han sette bila på verkste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Samle en gjeng og leie et lokale sammen. Sosialt kan det blir det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Samle en gjeng og leie et lokale sammen. Sosialt kan det blir det også jeg hører verktøy diskusjonene å "rote bort anklagene " helt hit hehe hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 jeg hører verktøy diskusjonene å "rote bort anklagene " helt hit hehe Må låse da vet du. Her i Drammen er vi en gjeng på 15 personer, og det går stort sett greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå