-BMW320- Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Kan noen gi meg nærmere forklaring på hva disse knappene er til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Innstruksonsbok? Ratt øverst til høyre er cruskontroll. R/T vet ikke. Neste er stemmekontroll/gjenkjenning. Så BC, Pil er kanal søk opp eller ned. CD opp eller ned. Så nederste bilde og pil til høyre er lufttilførsel til varmeapperat, resilkulert eller auto. Høytalersymbolet er jeg ikke sikker på. For ny bil for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Knappen til høyre er "gjenoppta"-knappen til CC. Si at du har 50 på CC men må slakke ned av en grunn. Om du da trykker på den knappen kommer den opp til 50 igjen. Lyd-knappen mener jeg er funksjonen som skur opp lyden på musikken ved høye hastigheter for å kompensere for vindstøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 R/T er bytte mellom radio og telefon På navien er vel pil høyre/venstre knappen til bytte av side på kassett. Klokken vet jeg ikke. Høyttalerknappen er vel best sammenlignet med loudness funksjon. Denne er vel kun på harman kardon systemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BMW320- Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Innstruksonsbok? Ratt øverst til høyre er cruskontroll. R/T vet ikke. Neste er stemmekontroll/gjenkjenning. Så BC, Pil er kanal søk opp eller ned. CD opp eller ned. Så nederste bilde og pil til høyre er lufttilførsel til varmeapperat, resilkulert eller auto. Høytalersymbolet er jeg ikke sikker på. For ny bil for meg. Alt står på tysk i den også er det ikke noe nærmere forklaring på alle knappene! Hva er auto på resirkuleringa da egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Auto resirkulering er slik at bilen selv måler kvaliteten på luften som passerer en sensor og bestemmer om det skal være luft utenfra eller resirkulering inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå