Gå til innhold

Kjøpe BMW Sportsantenne?

rob1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har lyst å bytte fra original antenne til en sportsantenne på min BMW E81 2007 mod. Hvor kan man kjøpe en original sportsantenne? Har sjekka på gsbildeler, men fant bare den samme lange som jeg har. Jeg fant en hau med linker til ebay og amazon, men vet ikke hvor reel disse sidene er, også er det jo pris. Hva burde de ligge på i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt "stubby" antenner til både Z4en og MINIen på Ebay. Funker som snus og ser originale ut. De er i fleksibel gummi/plastikk.

Samme som denne: http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Z4-E85-E89-116i-120d-130i-E81-E87-E46-Cabrio-M3-Short-Stubby-Antenna-Aerial-/171407023324?hash=item27e8a79cdc

På Z4en fikk jeg kanskje ørlite dårligere signal mens på MINIen kjører jeg kun DAB så der merket jeg ingen forskjell.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte først en uoriginal fra eBay til min e81. Denne fungerte forsåvidt greit nok, men etter en stund hadde den skiftet farge(!).

Byttet denne så ut med en original med delenummer 65202179726.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte først en uoriginal fra eBay til min e81. Denne fungerte forsåvidt greit nok, men etter en stund hadde den skiftet farge(!).

Byttet denne så ut med en original med delenummer 65202179726.

Hvor kjøpte du antenna da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert hos Koed vil jeg tro, men alle som selger originale BMW-deler selger denne (GS Bildeler, Bavaria etc.).

Okei takk!

Så på gs, men fant den ikke.. Får se en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kassen > legg til vare > lim inn delenummeret > trykk søk :)

Den er en femtilapp rimeligere hos Koed (du finner den ved å bruke samme fremgangsmåte), men GS har muligens noe rimeligere frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kassen > legg til vare > lim inn delenummeret > trykk søk :)

Den er en femtilapp rimeligere hos Koed (du finner den ved å bruke samme fremgangsmåte), men GS har muligens noe rimeligere frakt.

Fant den!

Tenkte å kjøpe noe annet fra GS, så er kanskje like greit å bestille alt fra samme plass :)

Takk for hjelpa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...