Keviiin93 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 (endret) Min Bmw 530D manuell exlusive 2002 mod Brukt impotrert i 2010 M-sport understell Km: 233000 Endret November 3, 2015 av Keviiin93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Første bildene av bilen etter kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 M fanger er kjøpt, er nå til lakkering. Har ivertfall fått på svart grill og felger. Med tiden blir det "stealth" look på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Pen E39, det her! Manuell og 530d er en god kombo Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Da har jeg fått handlet litt stæsj! Som sagt blir det Stealth look på denne med tiden, så om noen har råe 18-19 toms felger til salgs i matt svart/metallic, hyl ut! 1. Matt svart folie ( chrome listene) vil beholde det orginalt så folie egnet seg best. 2. Blir led i park og grøftelys, vurderer xenon i nær og fjern, men det får tiden vise. 3. Koffert lokk spoiler i bilens farge er bestilt. 4. Kjøpt m5 fanger forann med grøftelys(fikk ikke satt på gitter før etter bilde er tatt. 5. 530D matt svart embelem er kjøpt. 6. Hadde en dårlig opplevelse på vei til sverige på søndag da calipeter på høyre side låste seg, samt en casterstag foring tok kvelden så det er kjøpt å byttet:) 7. Duel 3" bakpotte er bestilt. (Muligheter for litt grovere lyd, og ser jo så mye bedre ut en orginalt) Er på utkikk etter m5 bak fanger om noen har. De fleste delene kommer snart, men legger ved bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Blir bra, det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 1. byttet 2 morkne gummi slanger fra vakum styringen fra turboen da disse var morkne, tullet litt med sent turbotrykk, så gikk over alt av slanger, og der lå feilen gitt. Som en drøm å kjøre etter bytte, turbotrykk tilbake ved 1600 omdr.(rakk ikke ta bilde av de gamle slangene, så fant en med lignende problem på bimmersforum, mine var mye værre og helt utslitt) 2. Veivhusventilasjons filter byttet jeg rett ette kjøp da jeg vet dette er en synder til turbo havari på disse bilene. Resten av delene kommer innen 2-3 uker. Så poster videre bilder av utførelse av folie legging, har en tanke om at det kan bli ett tidskrevende perfeksjonist prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2015 Takk:) Morro å kjøpe en helt orginal bil kjørt av en eldre mann de siste årene. Da det ikke er noen lido løsninger. Mye enklere å få gjort ting skikkelig og uten noe tull. Veldig fornøyd med bilen så langt. Annlegg har ikke blitt prioritert da jeg bare skal kjøpe en intrigert naviskjerm. Orginal annlegget spiller helt greit så gidder ikke styre med bassekasse og slikt. Muligens noen litt grommere høytallere i hattehylla etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Svakt lys i led-grøftlysa dine? Hadde liknende på min gamle E39. Fin farge og alt det der men alt for svakt. Keviiin93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2015 Har ikke fått de enda så har ikke fått sjekket det ut, håper ikke de lyser svakt.. Da blir det eventuelt xenon kit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 Les led-tråden til reef. Finnes mange med led som lyser bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 25, 2015 Share Skrevet Juni 25, 2015 De LED tåkelyspærene på bilde over her er ikke vits å montere engang. les LED tråden s. 1. Ellers flott bil som blir finere og finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Prøvde å finne til min bil. Hb4 pære, noen som har link til bra pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Da kom led pærene til angeleyes'a i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Gratulerer med ny bil. Blir spennende å se fremover....ikke lett og stoppe når man først har begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå