hermanoo90 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Da er stemmen min for m3 fangeren med carbon splittere =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Har sitti og irritert meg så over hvorfor ikke grøftelysa mine har fungert, og tok en kjapp titt igår kveld etter Sort grill, og nye emblemer ble bestilt. og ledninger og alt så jo greit ut..så grubla og småirriterte meg på det isteden ... helt til etter jobb ikveld måtte jeg ut igjen og se, og puttet på noen Ledpærer jeg skulle ha på en E39 jeg hadde, og tenke seg ikke her ble det fan meg lys! ble meget bra Fikk også bestilt inn sorte "N" meker på skiltet :-& (beklager for helt elendige iphone bilder i mørket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Hvor lenge tror du at du får kjøre med så mye sot uten å få mangellapp eller beskjed om å ta det av ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Hvor lenge tror du at du får kjøre med så mye sot uten å få mangellapp eller beskjed om å ta det av ? hehe og der hadde jeg taklyset inni bilen på så det ble lysere. hehehe, nei tar nok ikke mange ukene men skal sies at på E92n'n var ikke fult så mørke, men det holdt hele mitt eie ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 (endret) Vet ikke om det er noen andre enn deg Hermanoo90 som leser denne tråden men det er nå greit nok.. Ihvertfall! de fleste etter jobb en lørdag klør vell i fingrene etter og dra på byen, w/ever. Hva jeg derimot har klødd i fingrene etter er en polish! Og ikke at resultatet tyder veldig på en så bra lakk, men dæven og den begynte og skinne likevell! Legger ved et parr bilder Gleder meg til og få sort grill! Endret Juni 20, 2015 av JulianK hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Ser veldig bra ut! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Strøken bil! Har du noen interiørbilder, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Ble bra det Ser mafia ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Interiørbilder og et som er litt bedre som viser med grøftelys elendig bilde av interiør det blei, men man ser nå hva det er man ska frem te her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 fin bil! blir å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 fin bil! blir å følge med her Takk, og like så! :- D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Ikke så veldig mye som har skjedd i det siste, da den ikke blir mye brukt... Men, fått gjort noe småting! Byttet Emblem foran og bak, satt E39 emblem bak slik at det ble littegrann større.Satt på Sorte N-merker i skiltetSå prøvde jeg og sette på sorte Msport nyrer som jeg hadde bestilt, men selvfølgelig passet de overhode ikke på den ene siden.. så istede for å bestille nye igjen, lakka jeg like så godt de jeg hadde og kostet både mindre og tok 1,6 uke mindre tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Gjorde seg det! Ligger i detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Gjorde seg det! Ligger i detaljene Takk:) Javisst, nå er bilen helsort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Gjorde seg det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå