sexeren Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Vurdere salg av en diff med sperre. Utveksling 3.45 210diff til e34 e32 3000kr for diffen, vil helst at denne kan hentes elelr jeg kan møte noen på vestland / sørland ikke så langt ifra rogaland mot betaling. Andre fraktmåter er mulig men da kan prisen for frakt koste en del. Endret Desember 1, 2015 av sexeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Jeg må bare spørre, siden du selger en av de DYRESTE 210 diffene jeg har sett til salgs noen gang i landet her, hva er km stand ? ulyder, tilstand på lamellpakke , vet du det ? hvor i landet ? slakk i ingående flens ? jeg er interisert, men for 5000 for en vanlig 210 diff, burde det virkelig vert mye mere info her, å ikke minst den burde være i knall god tilstand Kristiansan'årn, liffi og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Ja den blir solgt *dyrt* for jeg må ikke selge denne men blir ikke brukt på lang tid da jeg har et langtidsprojekt gående. Er egentlig god utveksling for min del også så vet ikke om jeg for tak i denne om et halvt år men... Så vurderer og selge. Diff virker å være i veldig god stand, tatt fra bil med lite km, hvor mye vet jeg ikke. Ingen slakk og kjenne. Befinner seg i stavanger. Er åpen for bud men selger ikke for 3-4000 tusen sånn umiddelbart da jeg heller beholder den. Tenkte mer på en som virkelig trenger denne og er villig til og betale nå så kan jeg bruke penger på andre ting til mitt projekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Ja den blir solgt *dyrt* for jeg må ikke selge denne men blir ikke brukt på lang tid da jeg har et langtidsprojekt gående. Er egentlig god utveksling for min del også så vet ikke om jeg for tak i denne om et halvt år men... Så vurderer og selge. Diff virker å være i veldig god stand, tatt fra bil med lite km, hvor mye vet jeg ikke. Ingen slakk og kjenne. Befinner seg i stavanger. Er åpen for bud men selger ikke for 3-4000 tusen sånn umiddelbart da jeg heller beholder den. Tenkte mer på en som virkelig trenger denne og er villig til og betale nå så kan jeg bruke penger på andre ting til mitt projekt. så i korte trekk , om jeg skal ha den så må jeg ut med ca 5500 ink frakt for en 210 diff som du ikke veit km stand på... man får komplette 210 bakstillinger i god stand for den prisen,hehe men uansett lykke til, blir for dyrt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 (endret) Som det står akkurat nå så er den pris satt til 5000kr inkl frakt av grunn at jeg sliter med og selge den fra meg men ligger ute her nå til vurdering av salg viss jeg ser rette prisen dukker opp. Det er fullt mulig og gi bud så tar vi det der ifra Ha en fortsatt fin dag. Endret Juni 18, 2015 av sexeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Beklager om jeg ødelegger tråden din her nå, men jeg synest stig burde beklage enda mer. 5000 kr for en 210 diff med lamellsperre kan på ingen måte kalles dyrt, hvis man i det hele tatt får fatt i en sånn lengre. De vokser ikke på trær, spesielt ikke med det huset som du har der, som passer i e28/e24/e30 travers, uten mods. Hadde jeg vert i beit for en så solid diff til e30'en, så hadde denne vert på vei til meg asap, og jeg hadde ikke klaget på prisen. Stig får linke "alle" annonsene han tydeligvis vet om så jeg får vite hvor mye penger jeg hadde tapt på å kjøpe din, Sexeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Kutt gjerne av plasten, og ta tydelig bilde ovenifra, og fra siden uten den på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Beklager om jeg ødelegger tråden din her nå, men jeg synest stig burde beklage enda mer. 5000 kr for en 210 diff med lamellsperre kan på ingen måte kalles dyrt, hvis man i det hele tatt får fatt i en sånn lengre. De vokser ikke på trær, spesielt ikke med det huset som du har der, som passer i e28/e24/e30 travers, uten mods. Hadde jeg vert i beit for en så solid diff til e30'en, så hadde denne vert på vei til meg asap, og jeg hadde ikke klaget på prisen. Stig får linke "alle" annonsene han tydeligvis vet om så jeg får vite hvor mye penger jeg hadde tapt på å kjøpe din, Sexeren. Tosk! Du får svar på pm liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_man Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Tosk! Du får svar på pm Det ser jeg fram til! Sorter gjerne alle annonsene etter hvor langt unna Bergen de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Hehe, takk for infoen om e28, e24 og e30. Holder ikke på med de typer så var grei info og vite. Stig fikk meg til og føle jeg hadde blitt lurt selv på pris men bmw_man gjorde det bedre. Dere får ta deres bit på pm så får vi se om noen her er interesert med tiden. Takk for info bmw_man. e34 520i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Hehe, takk for infoen om e28, e24 og e30. Holder ikke på med de typer så var grei info og vite. Stig fikk meg til og føle jeg hadde blitt lurt selv på pris men bmw_man gjorde det bedre. Dere får ta deres bit på pm så får vi se om noen her er interesert med tiden. Takk for info bmw_man. Disse diffene koster fort over 5.000 kr i Tyskland. 3.45 er etterhvert en veldig etterspurt utveksling for de som kjører 540 med 6 trinns man. kasse. Nesten alle diffene med brems koster over 4.000-5.000 kr. Differ med brems blir stadig mer ettertraktet. Frakten i Norge vil nok ligge på mellom 500 og 1.000 kr med sine 46 kg. Jeg har kjøpt veldig mye deler fra Tyskland i over 8 år og ser at prisene på sperrediffer har mer enn doblet og tredoblet seg på den tiden. Og du Stig kan gjerne vise til en annonse der du får tak i en hel bakstilling med 210 diffbrems for 5.000 kr. I lang tid har det ikke vært en eneste 210 bakstilling til salgs komplett på eBay i Tyskland. Jeg har mer betenkeligheter med at E34/32 210 differ passer over på E28 , E30 mm. Man kan ikke bare gjenge opp diffhuset, vil jeg tro. Det er jo forsterkninger i godset på de diffene som har bolthull. Det som er vanlig er vel at E28 og andre modeller med 210 diff bytter over innmaten fra E34/32 diffen. Og dem som trenger enn slik diff på en E30 modder som regel om på en E34 travers(korte inn bredden litt og sveise fast igjen hylsene som holder traversforingene. Sikkert andre ting og.) Legg diffen ut for salg på E34 forumet til fjesboka så får du nok respons fra kjøpere som vet hva disse diffene er verdt. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Takker for god info Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 21, 2015 Share Skrevet Juni 21, 2015 (endret) skal man se på tyske priser, ja da er alt dyrt, da må man betale 7-8 tusen for et e34 m5 innsug, å jeg er litt i tvil på om diffen er kjempe populær til e34 540, da jeg ikke har hørt om noen som har bygd om, å e34 540 er eneste e34`n som har større knute på mellomaksel, så da må man bytte mellomaksel skal man bruke denne diffen på en e34 540. å du Viste.... det er vel ikke nødvendigvis ebay man gjør de store kuppene på når det kommer til den slags deler,hehe jeg har da aldri kjøpt sånne deler på ebay, å det er en grunn til det å bare for å væra litt kvalm å poengtere saken, så sendte jeg deg en link jeg på en komplett 210 sperrediff basktilling til prisen du nevnte samma bakstillinga måtte du ha gitt 10-12 tusen for i Tyskland. ønsker fortsatt sexeren lykke til med salget, det kommer nok en etterverdt som vil ha denne Endret Juni 21, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 (endret) skal man se på tyske priser, ja da er alt dyrt, da må man betale 7-8 tusen for et e34 m5 innsug, å jeg er litt i tvil på om diffen er kjempe populær til e34 540, da jeg ikke har hørt om noen som har bygd om, å e34 540 er eneste e34`n som har større knute på mellomaksel, så da må man bytte mellomaksel skal man bruke denne diffen på en e34 540. å du Viste.... det er vel ikke nødvendigvis ebay man gjør de store kuppene på når det kommer til den slags deler,hehe jeg har da aldri kjøpt sånne deler på ebay, å det er en grunn til det å bare for å væra litt kvalm å poengtere saken, så sendte jeg deg en link jeg på en komplett 210 sperrediff basktilling til prisen du nevnte samma bakstillinga måtte du ha gitt 10-12 tusen for i Tyskland. ønsker fortsatt sexeren lykke til med salget, det kommer nok en etterverdt som vil ha denne Du hadde rett Stig i at en hel M5 bakstilling var til salgs for 5.000 kr. Jeg husker annonsen nå. Men prisen er ikke representativ for hva disse bakstillingene er verdt. Av og til selges deler til utrolig lave priser av ulike årsaker. Kanskje mest akutt pengemangel. Mange ganger ville deler blitt solgt dyrere hvis man hadde sluppet å kjøre 50 mil hver vei å kjøre eller dyr frakt. Selgeren her hadde sikkert fått inn 5.000 kr hvis han hadde solgt bærearmer med drivakslinger og brermsene separat. Da hadde det gått an å sende med Posten hvis en bor langt unna. Flere har spurt etter slike deler løst. Jeg sammenligner ofte med Tyskland. Der er bilene mye billigere enn her hjemme(men E34 540 manuell kasse og M5 begynner å bli skikkelig dyrt der og), og det er merkelig at de betaler ofte mer for gromme deler enn her hjemme. Hvis jeg ikke fullfører et av mine prosjekter planlegger jeg selv å selge dem i Tyskland, siden markedet der er mye større. Det sies at deler ikke er mer verdt enn det folk vil betale, men mange som meg beholder heller delene hvis prisene er alt for lave. Det ble laget et begrenset antall diffbremser og det er ikke så mange igjen i forhold til etterspørselen. Så er det bare å se om det dukker opp differ som er lave nok i pris for noen og god nok pris til at selgeren lar den gå. Eirik. Endret Juni 26, 2015 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2015 Bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå