04530dat Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Skrevet Juli 25, 2015 Alt innen for fastlands Europa er det uaktuelt å fly til for min del, det er rett og lett veldig "sterilt" og kjeldelig å fly. Men så er jeg over snittet glad i å kjøre bil, kjørte Hirtshalts-Munchen non stopp for ett par år siden Ja, fly er ganske kjedelig, og setter jo store begrensninger. A til B, deretter B til A. Jeg er nok også over snittet glad i å kjøre. Synes det er rett og slett avslappende. Nå kjørte vi "bare" mellom 250 og 670 km per dag og det var i hvert fall bare kos. Hirtshals - München er vel bortimot 1300km, det bør vel holde for en dagsetappe
04530dat Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Skrevet Juli 25, 2015 Hirtshalts-Munchen er jo ingenting Kjørte fra Sveits til Bergen non stop selv utenom bensin Det kaller vi imponerende! Tror jeg hadde trengt en liter kaffe eller to
Mjukas Skrevet Juli 26, 2015 Skrevet Juli 26, 2015 Hirtshalts-Munchen er jo ingenting Kjørte fra Sveits til Bergen non stop selv utenom bensin Tør jeg spørre hvor lang tid du brukte på det? Kjørte selv Kuhmo(for de som vet hvor det er )-Oslo i et strekk i vinter og syntes det var i drøyeste laget. Brukte ca 20 timer inkludert 4 tissepauser
Julianv Skrevet Juli 26, 2015 Skrevet Juli 26, 2015 Det kaller vi imponerende! Tror jeg hadde trengt en liter kaffe eller to Damen på bensinstasjonen i Tyskland så litt rart på oss når vi kjøpte inn 4 store redbull hver og to XL Bratwurst hver "to go" Tør jeg spørre hvor lang tid du brukte på det? Kjørte selv Kuhmo(for de som vet hvor det er )-Oslo i et strekk i vinter og syntes det var i drøyeste laget. Brukte ca 20 timer inkludert 4 tissepauser Vi brukte gode 34 timer så vidt jeg husker. Vi begynte i Sveits å kjørte nesten 8 timer der for å sjekke ut de viktigste passene. Så litt østover inn i Italia og så inn i Østerrike (hvor GPSen ikke hadde kart, så vi måtte bare se hvor vi kjørte inn og hvor GPS'en fortalte at vi var kommet ut av landet og håpe på at vi traff Det gjorde vi faktisk og. Brukte under 1,5t igjennom Østerrike pga vi ikke orket å stoppe for oblat Det var når vi traff Tyskland at vi så at været var dårlig stort sett alle stedene vi hadde planlagt så vi bare så på hverandre og nikket. Vi skulle hjem And-reas reagerte på dette 1
04530dat Skrevet August 6, 2015 Forfatter Skrevet August 6, 2015 Kom over Google My Map her forleden, og det måtte jeg jo teste ut. Så om noen vil se litt flere bilder og videoer, så har jeg lagt ut turen der, med linker. Dvs begynt å gjøre det. Har mange Gigabyte med video, så prøver å redigere sammen "kjørevideoer" til én fra hver dag/land. Flere videoer kommer litt etterhvert, foreløpig ferdig med dag 3... PS.Har lite erfaring med videoproduksjon og ser at det lett kan bli dullt og kjedelig. Spesielt i Nord, der landskapet er flatt (det blir litt bedre senere) https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zj6jRMgrcBG0.kvKkMZJnGFc4&usp=sharing_eid
And-reas Skrevet August 10, 2015 Skrevet August 10, 2015 Til dere som allerede har tatt turen. Er det nødvendig å forhåndsbestille billett/plass på ferga fra Rødby til Puttgarden nå i august? Har kjørt norgeskysten opp til nordmøre nå sist uke, og her var det ihvertfall meget god plass på fergene..
Nytern Skrevet August 19, 2015 Skrevet August 19, 2015 Var god plass i Juni ihvertfall Kjempefint reisebrev, virkelig koselig lesning! Vender snart snuten mot Tyskland for andre gang denne sommeren. Kjører en av mine gamle slitere og nøyer meg med kontroll av væsker og luttrykk. Artig å ratte BMW i mer siviliserte strøk 04530dat reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå