EspenHansen Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Pm for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHansen Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 (endret) Bilen er bra for rust! Blir eu godkjent før eventuelt salg, kan vurdere bytte! Komplett skin interiør Endret Juli 4, 2015 av EspenHansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 10k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHansen Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 Nei, da blir nok for lite for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHansen Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2015 gå inn å sjekk hvilken pris disse bilene ligger på.. er biler som dette med mindre motor, uten skinninteriør, automatkasse, mer km., værre felger og uten senk til rundt 40-50k...denne står det nytt JOM coilovers på, stort anlegg med 2x12" element, BT, DAB, handsfree osv. originalt understell medfølger, vinterdekk medfølger. er nesten ikkje rust på bilen i da heila. originale lykt deksel medfølger også. må opp i rundt en 40k for å selge tenker eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 Tror nok skambudene er relatert til din superkule og godt lagede annonse... ta ett hint santho96, bmwmann24, HenrikSolberg og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Hva er km-stand siden du krever 40+ ? (og særdeles enig med wicky ang annonsen her..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Bare gi han 45k Solberg. Bilen er jo verdt det med strøøøøkent interiør etc... HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Bare gi han 45k Solberg. Bilen er jo verdt det med strøøøøkent interiør etc... Jammen man får jo dårlig lakkjobb på framfanger og bulk i framskjem med på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 jammen assa....er jo det som er sjarmen med gammal femmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Hold dere til topic nå, trenger ikke trolle mer nå!! Selv om annonsen er i det tynneste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHansen Skrevet Juli 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2015 Står klart å tydelig pm for info Er ikke bulk i framskjermen, men er lyset som får det til å se sånn ut Om dere synst prisen er for drøy, så er det bare til å trykke deg ut ifra annonsen, er eg som selger bilen, og eg selv som bestemmer hva eg er villig til å selge den for, eller tar eg feil? Som sagt, så står det pm for info, og om dere er uenige i noe som helst, eller bare skal snakke drit, så kan dere finne en annen tråd, slikt sluttet eg å interessere meg for på ungdomskolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 mer bilder`? bytte i en 525dA 2001 stv, men med noen mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Skulle tro du var 16år mtp annonsen, men istede for å ta deg nær av alt som blir sagt, så kan du jo starte med å svare på spørsmålet om km-standen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå