Furyon Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Hallo! Det har seg sånn at jeg skal kjøre på ferie senere i dag, og tenkte at jeg bare skulle spyle av bilen sånn kjapt for å få bort det verste. Brukte først avfettningen som hetter Prick Bort, og deretter spylte jeg av bilen, også vasket jeg med bil shampoo etterpå. Når bilen begynte å tørke, så la jeg merke til de stygge merkene som kom på bakfangeren, og noen andre plasser på bilen, men der va det langt ifra like ille. Noen som har ideer eller forslag til hvordan dette kan ordnes uten å måtte lakke den opp igjen? Har tenkt å gjøre det etter ferien, men hadde ikke veeldig lyst å ha en delvis grå fanger i ferien.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Får kjøpt spraybokser med orginalfarge på GS Bildeler såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Jeg hadde forsøkt og polere dette bort. Er det lakk som mangler eller missfarging? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Det er ikke bare prickbort som har tørket da? Aldri hørt om att prickbort har fjernet lakk, kun Plastidip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 er det orginalfanger fra bilen var ny eller en fanger som er byttet ut å lakkert i senere tid? om den er lakkert med sprayboks/1 komp vil du kunne få slike skader på lakken etter bruk av avfetting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Som han over her sier, bruker du ikke 2K-klarlakk når du lakkerer, så blir det sånn med avfetting.. Opplevd det samme med kanalene på de to forrige bilene mine da forrige eiere hadde lakkert med boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkild Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Jeg hadde forsøkt og polere dette bort. Er det lakk som mangler eller missfarging? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Unasett om det er spray lakking fra box som er grunnen, hadde jeg testet en litt kraftig polering som en first time fix iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå