Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å fiksa litt på karrosseri og rust framfor senk hvis du har tenkt til å ha bilen en stund? :) :)

ja, selvfølgelig. karroserriet er første prioritert, motor og alt av foringer/lager.

men bare lurte på om noen andre som har senksett på sin touring, hvordan og kvalitet.etc..tenkte bestille fra gs.. super sport.. grei pris, grei kvalitet?

Skrevet

Nice! ^^ Du har litt mer ting på din tds i forhold til min. Bl.a 4x elvinduer,stor kjørecomputer og annen type styring av varme i dash. Misunner deg dette xD Samt at du har manuell da og jeg har autolat ;P

Fin bil med mye potensiale ser jeg. Har du sluppet unna rusthull i kanalene,eller har du også det? Ser du har endel rust ved kanal iallefall.

ja, det e masse utstyr på den :) eg ble overraska! ja, det e en kjempe vogn! :) eg har to småe rust hull bak i kanaln, ett på hver side..

Skrevet

Gratulerer med e34 Touring.

Denne var jo godt utstyrt ,og med mobiltelefon og?:).

Håper den får godt med stell.

Det fortjener disse gobilene.

Skrevet

Tusen takk! :) føles bra! Ja, er mobiltelefon :P 

Ja, godt stell ska den få.. Men ting tar tid, og koster penger.. tar litt å litt :) ska få den mest mulig strøken.. Å ha bilen i mange år! :)

Skrevet

Samme her - tar ting litt etter litt. Blitt litt dyre kostnader nå, som ny kasse og 3000 i arbeid for få skifte, ny olje,glødeplugger etc.
Må mest sannsynlig fikse dieselpumpa også,siden bilen har en tendens til å daue endel nå i det siste. Hørt at det vil koste ca 3000 for å få overhalt :/

Ja,såg ut som en flott vogn med godt potensiale! ^^
Ah, skal du fikse rusten selv,eller får du hjelp? :)

Skrevet

Eg må ut me 6500,- for å bytte clutch, bunnpakning, få montert 3" eksos, bytte bakdempera og tårnlager og rakkelstag.

rusten ska eg få en kompis å ta, som kan sveise :) for det kan ikke eg :P

Skrevet (endret)

ja, den har fått lite kjærlighet av tidligere eiere.. Men no ska den få masse kjærlighet :)

Endret av BMWfreak86
Skrevet (endret)

e36 coupen eg bytta mot touringen :)

ny eier setta på disse,da di som sto på va skjeiv både opp og ned, og sideveis.. så angrer at eg bytta di fælga mot motorjekken

eg hadde :(

post-70435-0-80947900-1436826337_thumb.j

post-70435-0-62972700-1439854926_thumb.j

Endret av BMWfreak86
Skrevet

lite som skjer her.. holder på å samle opp penger til å få biln fiksa.. er bare sorgen å se at den står å sjemmes.. å det gjør meg litt forbanna, at den er tadd så dårlig vare på.. fortjener virkelig stell, da den har gådd 413.000km.. credz!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...