Gå til innhold

1994 E34 Exclusive 525 TDS Touring/ prosjekt

Anbefalte innlegg

Hadde det ikke vært bedre å fiksa litt på karrosseri og rust framfor senk hvis du har tenkt til å ha bilen en stund? :) :)

ja, selvfølgelig. karroserriet er første prioritert, motor og alt av foringer/lager.

men bare lurte på om noen andre som har senksett på sin touring, hvordan og kvalitet.etc..tenkte bestille fra gs.. super sport.. grei pris, grei kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! ^^ Du har litt mer ting på din tds i forhold til min. Bl.a 4x elvinduer,stor kjørecomputer og annen type styring av varme i dash. Misunner deg dette xD Samt at du har manuell da og jeg har autolat ;P

Fin bil med mye potensiale ser jeg. Har du sluppet unna rusthull i kanalene,eller har du også det? Ser du har endel rust ved kanal iallefall.

ja, det e masse utstyr på den :) eg ble overraska! ja, det e en kjempe vogn! :) eg har to småe rust hull bak i kanaln, ett på hver side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - tar ting litt etter litt. Blitt litt dyre kostnader nå, som ny kasse og 3000 i arbeid for få skifte, ny olje,glødeplugger etc.
Må mest sannsynlig fikse dieselpumpa også,siden bilen har en tendens til å daue endel nå i det siste. Hørt at det vil koste ca 3000 for å få overhalt :/

Ja,såg ut som en flott vogn med godt potensiale! ^^
Ah, skal du fikse rusten selv,eller får du hjelp? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e36 coupen eg bytta mot touringen :)

ny eier setta på disse,da di som sto på va skjeiv både opp og ned, og sideveis.. så angrer at eg bytta di fælga mot motorjekken

eg hadde :(

post-70435-0-80947900-1436826337_thumb.j

post-70435-0-62972700-1439854926_thumb.j

Endret av BMWfreak86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite som skjer her.. holder på å samle opp penger til å få biln fiksa.. er bare sorgen å se at den står å sjemmes.. å det gjør meg litt forbanna, at den er tadd så dårlig vare på.. fortjener virkelig stell, da den har gådd 413.000km.. credz!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...