Chris11slett Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Hadde det ikke vært bedre å fiksa litt på karrosseri og rust framfor senk hvis du har tenkt til å ha bilen en stund? :) ja, selvfølgelig. karroserriet er første prioritert, motor og alt av foringer/lager. men bare lurte på om noen andre som har senksett på sin touring, hvordan og kvalitet.etc..tenkte bestille fra gs.. super sport.. grei pris, grei kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Nice! ^^ Du har litt mer ting på din tds i forhold til min. Bl.a 4x elvinduer,stor kjørecomputer og annen type styring av varme i dash. Misunner deg dette xD Samt at du har manuell da og jeg har autolat ;P Fin bil med mye potensiale ser jeg. Har du sluppet unna rusthull i kanalene,eller har du også det? Ser du har endel rust ved kanal iallefall. ja, det e masse utstyr på den eg ble overraska! ja, det e en kjempe vogn! eg har to småe rust hull bak i kanaln, ett på hver side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Gratulerer med e34 Touring. Denne var jo godt utstyrt ,og med mobiltelefon og?. Håper den får godt med stell. Det fortjener disse gobilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Tusen takk! føles bra! Ja, er mobiltelefon Ja, godt stell ska den få.. Men ting tar tid, og koster penger.. tar litt å litt ska få den mest mulig strøken.. Å ha bilen i mange år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Samme her - tar ting litt etter litt. Blitt litt dyre kostnader nå, som ny kasse og 3000 i arbeid for få skifte, ny olje,glødeplugger etc.Må mest sannsynlig fikse dieselpumpa også,siden bilen har en tendens til å daue endel nå i det siste. Hørt at det vil koste ca 3000 for å få overhalt :/Ja,såg ut som en flott vogn med godt potensiale! ^^Ah, skal du fikse rusten selv,eller får du hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Eg må ut me 6500,- for å bytte clutch, bunnpakning, få montert 3" eksos, bytte bakdempera og tårnlager og rakkelstag. rusten ska eg få en kompis å ta, som kan sveise for det kan ikke eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Fint prosjekt Følger med her! Chris11slett og KasperR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 (endret) ja, den har fått lite kjærlighet av tidligere eiere.. Men no ska den få masse kjærlighet Endret August 16, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 (endret) e36 coupen eg bytta mot touringen ny eier setta på disse,da di som sto på va skjeiv både opp og ned, og sideveis.. så angrer at eg bytta di fælga mot motorjekken eg hadde Endret August 17, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2015 lite som skjer her.. holder på å samle opp penger til å få biln fiksa.. er bare sorgen å se at den står å sjemmes.. å det gjør meg litt forbanna, at den er tadd så dårlig vare på.. fortjener virkelig stell, da den har gådd 413.000km.. credz!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 tips til senkesett/coilovers? bakdempera å dempertårn er helt gåen.. så tenkte å bytte alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 dagens bilda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 lufta litt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) Endret August 16, 2015 av BMWfreak86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Ny pute på tur i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå