mariusmidtun Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Kjøpte bilen vinteren 15. Da eg henta den var den så og sei orginal. Det var litt rust mellom bakluke og bakfanger men det fikk eg ordna av lakkerer veka etter eg hadde henta bilen! Har og gjort diverse andre ting, men bilen er ikkje ferdig enda..! Litt om bilen 04 modell med Mtech 2 Farge: sølvgrå metallic Utstyr: sort skinn, med elektriske stoler og memory. Black cube lister, focal høyttalere, bytta ut orginalspiller med dobbeldin(erstatter for orginal navi), kopp og myntholder i midkonsoll. Utvendig: svarte nyrer, sota fronlykter, sota ruter, nye felger( BBS CH), fjernet swirl flaps, fjerna katalysator og bygd 2.5" rustfritt fra DP og bak Planer til høst/vinter: ny clutch, powerflex i alle foringer, coilovers (kw eller h&r), M3 speil, lakkere frontfanger og muligens henta ut meir effekt, er bare chippa nå. Flere bilder kommer! Endret Juli 20, 2015 av mariusmidtun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 tøff bil! og disse er jo skikkelig kjøremaskiner også når alt er iorden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Takker! ja, alt skal så og si være i orden nå, har bytta noen deler som er noen svakheter og noen slitedeler. Byttet motorfester forrige dagen, det ene var tvert av :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Pen bil ja! Alltid hatt lyst å prøve en 330d i manuell Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Fet E46! Følger denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2015 (endret) Takk for gode tilbakemeldinger! Jeg og en gjeng dro fredagen til e30meet og bestemte oss for å kjøre om kiel og oppover danmark og sverige for så å legge seg inn på hotell i sarpsborg! Var helt rått å få kjørt på autobahn og milevis med motorveier i 2 dager Endret Juli 20, 2015 av mariusmidtun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Er det gratis å få benka bilen på E30meet? Nydelige bilder av en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmidtun Skrevet Juli 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2015 Nei kosta 400kroner å få gjort det! Takkk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå