Peak Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Som emne tilsier har jeg en e87 2010 modell med Navi Professional. Har en plan om og kjøre en tur til Tyskland/Frankrike i August så da hadde det vært fint og fått oppgradert kartet til 14/15 eller nyere. Hva er billigste og enkleste løsning på dette? Bilen har kun CD spiller, Navigasjon ligger vel da på bilens interne HDD(?). Endret Juli 18, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Du finner det meste her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Strålende! Jeg har da CIC-2008- Er det noen mulighet for få office inn i bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Hør med SweetBMW, han kan oppgradere kartet ditt. Han fant ut at kartet mitt var standard fra fabrikken og fikk nytt kart, og det tok ikke lange tia heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Bare sende meg en pm det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå