Enes Yakici Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Synes den røde kroken er fin, jeg! Artig med noen som skiller seg ut litt. Jo takk! ja liker ikke og ha helt lik bil som alle de andre der ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Takker Har pratet litt med kompisen min og han sier han kjøpte den gjennom ebay. Han sa det bare var og søke opp bmw e82 front lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 ja så dette selv igår etter å ha saumfart e-mailen min litt. Så på den tidligere, men dem mente bestemt den ikke passet m-sport, så ble lagt på hylla :/ Men gøy å se at dette ikke stemmer da! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 ja så dette selv igår etter å ha saumfart e-mailen min litt. Så på den tidligere, men dem mente bestemt den ikke passet m-sport, så ble lagt på hylla :/ Men gøy å se at dette ikke stemmer da! Den passet faktisk perfekt på min msport. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 se her ja! så ut som en flott bil med gode oppgraderinger! følger spent med her! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 se her ja! så ut som en flott bil med gode oppgraderinger! følger spent med her! ^^ Tusen takk! Oppgraderinger kommer nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Da har jeg endelig fått chippet bilen min hos Bilpower. Synes bilen går mye bedre nå! Ifølge de som har utført jobben skal bilen yte rundt 220-225 hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 177 -> 225? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 177 -> 225?Ja? De sa det skulle være en plass rundt der, men er jo ikke dønn sikker med tanke på at den ikke er benka. Skal også prøve og få den på benk og teste den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 fjerna du DPF også? Hørtes kanskje i overkant ut hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Kansje vurdere performance intercooler også, samt EGR delete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 fjerna du DPF også? Hørtes kanskje i overkant ut hvis ikke Dpf er ikke fjernet, en venn av meg gjorde det og han fikk rundt 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 5, 2015 Forfatter Share Skrevet August 5, 2015 Kansje vurdere performance intercooler også, samt EGR delete? Mulig mulig, det holder egentlig men kanskje seinere en tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 Har ikke vært så veldig aktiv på forumet på en stund nå.. Men dette betyr vell ikke at jeg ikke har gjort noe med bilen! bestemte meg for og legge mørk folie på lyktene mine siden jeg syntes det begynte og bli kjedelig. Med hjelp av en kompiss (UFC) fikk vi gjort dette. På baklyktene ble den tynne hvite stripen spraysotet med rød lyktespray ( kan fjernes om ønskelig ) også ble det lagt over mørk folie. Jeg syntes resultatet ble bra men ikke noe HEFTIG! jeg er usikker på om dette kledde bilen? Frontlykter og tåkelys ble også sotet med mørk lyktefolie. Ellers så har det bare vært detaljering egentlig. Noe småting som er montert osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 DETTE likte jeg! Darth vader E82! Hvilke spray kjøpte du til det røde bak og hvilken film brukte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå