Freakshow Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 On 25.4.2016 at 1.28, Enes Yakici skrev: Jeg har vært litt borte fra forumet men er nå tilbake med ny bil! Har kjøpt meg en BMW E65 730D Dette er noe nytt for meg så her er jeg veldig åpen for råd og tips! Legger også ved par bilder av hvordan bilen ser ut. Jeg er usikker på om det kommer noe tråd om denne da jeg ikke har så veldig mye planer. Har sotet alle rutene helt frem tror dette er alt det jeg har gjort med bilen i 3 måneder. gratulerer med ny bil! ny tråd eller? ^^ btw! gi felgene til meg! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Nei. Gi felgene til meg. Eller bytt mot mine japan racing jr11 Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet April 28, 2016 Forfatter Share Skrevet April 28, 2016 Freakshow usikker på om det kommer en tråd på denne faktisk 🙃😄 tror jeg må stå over salget av felgene 😄 bmwgreg90 mange som er keen på felgene haha.. Minst 10 stykker som har sakt de vill ha den😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå