Thomas81 Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Det store spørsmålet i heimen nå er om en 3 dørs 1-serie funker som familiebil. Barna er 10 og 3 så ikke noe voldsomme barneseter å snakke om. Har en i3 så dette blir kun en bil nr 2 og til en langtur eller 2 i året. Noen med erfaring her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Har hatt både barnevogn og to bakovervendte barneseter i min e81, så alt går. Om treåringen sitter rett vei er det ingen problem, men det kan såklart være litt tungvindt med to dører. Bagasjeromsplassen er også litt begrenset, men pakker man med vett går det greit. Har i perioder kjørt med e81-en som familiebil istedenfor e61-en bare fordi jeg ikke brydde meg med å flytte over setene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Skjønner. Har hatt e87 så bagasjeplassen er jeg kjent med, holder lenge. Kun dette med 3 dører som bekymrer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Med unger som går inn og ut kan det fort bli litt slitasje her og der. Er kanskje ikkje alltid di passer på når si stiger inn/ut av bilen.. hadde heller gått for e87 jah.. småsøsken til damo gjekk inn/ut av e82'en min et par gonger. Det var nok frustrasjon til at di aldi fekk komt inni bilen igjen ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Jo ser den, men har barn som vet at far er nøye så de vet hva de skal gjøre Dessuten er det veldig dårlig utvalg av e87 Msport nå dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 Jeg synes ikke dette problemet er stort nok til å glemme modellen. Selv med to barn på to og fire hadde jeg fortsatt valgt e81 foran e87 om jeg skulle valgt på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Det er absolutt en vakker bil med 3 dører. Tror det blir en sånn for utfylle i3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas81 Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Noe spes man må være obs på ved kjøp av brukt 1-serie som har gått ca 50k? Hva med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Hørt noen har hatt litt rust rundt bagasjeroms-åpneren. Eller har jeg verken hørt eller sett noe særlig til rustproblemer i karosseriet på disse ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Fikk akkurat min bagasjeluke lakkert på goodwill hos BMW, selvom bilen er utenfor garanti (10´modell). Dette punkte gjaldt rundt pakningen til bakruteviskeren, det var kun små bobler og overflaterust, så jeg var nok noe heldig som fikk det igjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Diesel eller bensin du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå