Djwik Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 (endret) vel har handlet bil nå igjen denne gangen 1 99 e46 318i touring kom over bilen på facebook på lørdag annonsert med gåen topp pakkning tengte den kunne være noe å få istand gjorde avtale med selger om bilen og tok med shattered og tilhenger i bilen å dro avsted til askim i indre østfold bilen var ærlig beskrevet av selger bilen er passe riktig utstyrt mangler i grunn bare skinn seter men det er nå så farge: cosmos svart met motor: m43tub19 118hk litt bilder fra bastø kaia i horten bilder fra selgers annonse lasting av bil på henger(bilde fra Shattered) utrolig digg med elvinsj på hengeren innom esso spydeberg for diesel på skiheisen og da tilbake på kaia i moss med plass på fil nr 19 var noe sykt med biler som skulle retning horten bilen var utrolig treg å starte når jeg tok den av henger fikk ikke startet den hos selger men det var så vidt noe bensin på den så sikkert ikke så rart men fikk den i gang til slutt etter å ha kinna leeenge fyllte en 10L kanne med bensin på den i dag starta lett å fint siden begynte å feil søke på den i dag ang topp pakninga ettersom den var tom for vann men hadde ikke vann i olje så måtte fylle den med vann å lufte systemet for trykk testing og det viser seg at det ikke er def pakning men hull i ekspansjonstanken for den sirkulerer vannet og blåser varmt i varmeapparatet men kommer luft i systemet fra ekspansjonstanken har bestilt ny ekspansjons tank og en ny vannpumpe fra koed i dag bytter vannpumpe da jeg ikke vet når den ble byttet sist og om det er plast eller metal impeller Endret Oktober 17, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 får følge med her! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Yay, tråd!Fin bil dette, håper du får ordna den felgen til hjulet som var gått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Endelig tråd, ja Bra planer, blir nok fort bil igjen av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Ja hadde bilen i bukk i dag å fant subframe disaster på 1 punkt bak Var en tur på bilia for å sjekke om det var mulig å få tak i forsterkninger Dette problemet hadde jo ikke de hørt om før så de måtte sjekke opp nærmere om hva det hvar får noe å komme tilbake til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Haha, Da har dem ikke jobba der lenge. Kjøp GS sine plater. Like redish motorsport sine. Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 De viste nokk om det Er nok ikke så ofte folk spør etter forsterkninger Der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 litt mere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Fikk i dag ekspansjonstank og vannpumpe jeg bestilte fra koed på mandag rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 fått montert på ny reim strammer i dag og fått fyllt på med vann på bilen men har fortsatt lekasjedenne gangen drypper det jevnt fra AC pumpe brakettener nødt til å demontere ac pumpa og braketten for å finne lekasjenhar en vondfølse at det kommer fra topp pakningen klarer ikke se noe fra over siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Håpe det beste da, hadde vært greit om det ikke var så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2015 Share Skrevet Juli 30, 2015 Krysser fingrene for deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 Har idag tatt av AC braketten og har desverre funnet lekasje fra topp pakningen Antagelig så er ikke pakningen gått slik att det renner inn i motor men at den har sprekt utover slik at det lekker vann ut og ikke inn Da blei det plutselig enda mere jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juli 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2015 (endret) jaja får sette den i stand og selge får mest mulig når den er i ordenhar også levert hjula til dekkmestern så får jeg bytta dekk på den Endret Juli 31, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå