[P-Man] Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Ja, veldig kjekt å ha alt av grunning, lakk og klarlakk på hylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Stilig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Takktakk Men jeg måå få spacet ut fremhjulene nå altså, sitter jo 2-3 cm inni hjulbuen Rart ingen her inne har påpekt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Nå skjer det mindre enn jeg liker om dagen. Så får oppdatere det lille som skjer hvertfall Drivverk og noe understell til 8'er prosjektet er ordnet, men har ikke fått dratt å sett på motoren helt enda...Kanskje jeg får gjort det i helgen. Og grunnet forsinkelsene, så satt jeg på skiltet igjen for "Synet" har helt latterlig mye kontroller i Bærum-området for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Nei, begynner å nærme seg nå altså, siste kontroll som 520 skjer til uken. Fikk mangel på skiltlys bak, baklys og rust på bremserør bak, så den kom ikke gjennom. Jævlig surt at jeg ikke gadd å sjekke det engang før kontroll. Har på følelsen at den hadde gått gjennom hvis alle lys bak hadde fungert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Mens vi venter...kan denne tråden hete nå Men jeg begynte å pusle med slik Laminx for jeg skal ikke kjøre en vinter til uten beskyttelse på lyktene. Så da endte jeg med å ta gulfilm på frontlysene. Som sagt mest for beskyttelsen, men var også litt spent på hvordan det ble med gule lykter. Før jeg begynte: Eneste bildene jeg tok underveis: Ferdig, fant noe Gunsmoke som jeg la på baklyktene også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Synes heller du skulle brukt vanlig sot foran også, for å være ærlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Det er bra du er ærlig hehe....Jeg tenkte på det, men er redd fronten blir litt mørk da.. Få på kromnyrer igjen så bytter jeg til smoke foran også tenker jeg... Dette var egentlig bare en test Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 En liten update igjen her da. Går å tripper mens jeg venter på å sette inn bilen for bygging, men jeg må få tak i en annen bil først. Der går jeg å vingler mellom Mercedes GL og Land Rover Disco...Den skal senkes og ha store hjul så offroad egenskapene er jeg ikke ute etter. Dermed virker det som om jeg lener mest mot GL, men klarer ikke bestemme meg. Noen meninger eller erfaringer? Men dette er tråd om e39'en så vi fortsetter der..Jeg er litt i sparemodus om dagen med denne bilen. Kjøpte inn noen billige vinterdekk da jeg fikk en stygg punktering på det andre settet. Må bare få brukt bilen en liten stund til så jeg kan ikke henge meg opp i smådetaljer nå. La ut dette bildet på fototråden også, men shit au...Svart matt er fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Ble nå hvertfall bedre med matt svart da Angående SUV, så stemmer jeg for E53. Råeste SUV'en man får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Ja syns det ble bedre med svartmatt jeg også Ang SUV så liker jeg faktisk modellen etter e53 best. Har kjørt endel e53 så de er forsåvidt fine de, særlig med chippet 3liter diesel. Men syns de har en tendens til å se litt kalvbeint ut bakfra. I tillegg så må neste bilen ha grønne skilter og derfor er x5 utelukket desverre. :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 spennende prosjekt! følger med! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 17, 2015 Share Skrevet Desember 17, 2015 Noe nytt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå