Blacksmoke Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Er på utkikk etter større dyser til min max chippa e34 tds. noen som vet dysespiss nomr som passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Du må ha ei oppjazza pumpe på en Tds motor hvis du skal ha mer effekt. Dysene er gode nok som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Juli 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2015 Pumpa skal leveres inn senere til ombygging ja, Så veit du hvilke dyser som gjelder eller er du her for kun for og diskutere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Originaldyser holder leeeenge. ///M-524td reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Litt feil plass å poste forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Dette er jo biler for salg kategorien.... Uansett, nå har jeg, og flere andre, forklart deg at du ikke trenger større dyser, flere ganger. Du trenger ikke å bli små frekk bare fordi du får et annet svar enn det du ville ha. Jeg vet ikke hvem som trimmer (mapper) for deg, men det er tydelig at dere er på villspor, og nå er det ganske mange som har sagt det også. På tide å høre på hva folk sier? ///M-524td og Chris11slett reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 Neida no harm, postet feil så slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå