Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Hyggelig å høre. Blir stille i denne tråden med tanke på ting som blir gjort med bilen og sånn i vinter, men full fått igjen til våren. Blir vel mer idemyldring og sånn fremover. Men kommer til å oppdatere ved kjøpe av deler og sånn selvfølgelig.

Prøver å ta vare på hu "mor" så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var "nye" felger i hus

Fikk faktisk stappa 4 stk felger med dekk inn i en knøttliten subaru.

post-80162-0-22398600-1448393641_thumb.j

Ble ett sett med orginale Work VS MX felger. Riktig nok med 5 serie innpress og nav.

Men PÅ bilen, det skal dem.

Felga må restaureres da ringene er korrodert og kantkjørt samt at sentrene har en del flassing på seg.

post-80162-0-80568500-1448393611_thumb.j

Noen som trenger felger....?

Breyton felga er tilsalgs btw

post-80162-0-39620800-1448393665_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at felgene kom i hus har jeg tenkt på hva jeg vil gjøre med dem. Har vært fan av felgene på 335'n til Frode D siden jeg så dem, riktig nok er dette ombygde RS II. Men har lyst på noen liknende.

Kantene skal selvfølgelig poleres opp og sentrene skal lakkes på nytt. Er også litt gira på gullskruer og sentermutter i gull.

Her er noen tanker om hvordan jeg vil ha dem...

Polert kant med gullsenter

post-80162-0-78938200-1448739130_thumb.j

Med gunmetal senter og gullskruer

post-80162-0-01997100-1448739145_thumb.j

Og siste alternativ, veldig like Frode D sine

post-80162-0-33964100-1448739155_thumb.j

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte siste alternativ, med skikkelig leppe :D

I grunn jeg også, dessverre siden lommeboka noe annet. Jeg vet at østfold felgteknikk ikke tar på seg restaurering av 2- og 3-delte felger fra januar og til april, så får liksom ikke spart opp noe penger heller. Men har ett par andre steder som mest sannsynlig kan fikse felgene for meg før sesongstart.

Skulle helst hatt step lip, men det får bli en annen gang. Men tror den fargekomboen kan bli kul.

Om jeg skal byggeom felgene til step lip, så blir dem 19", og det blir for stort. Må ha 17" senter for at det skal bli 18" med ytterringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker kun felgene iallfall :) Er jo artig å ha en "egen" bil hvor du har gjort de endringene og modifikasjonene som du selv vil? :P

Sant det, vet jo aldri med folk her inne. Er veldig ofte kun én måte ting skal gjøres her inne, for å få aksept. Men jeg kommer til å kjøre litt eget løp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, vet jo aldri med folk her inne. Er veldig ofte kun én måte ting skal gjøres her inne, for å få aksept. Men jeg kommer til å kjøre litt eget løp.

Haha, så sant så sant, men eneste aksepten en trenger er seg selv! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...