Slavearbeider'n Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Er første gangbjeg har 4x4 og da må jo det testes. Betalte 13 000 kr. Eu-ok til 2017. Denna skal få kjørt seg til vinteren. Er det noe gærrent med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hmm. Den står på kanalen?[emoji23] Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Nei den gjør ikke det. Er bare litt kratt og gress foran der. Er en liten gressbakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Du har vel ikke vært i Trondheim med bimmeren din denne uken? Synes jeg så en som var fryktelig lik din på fredag tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 Du har vel ikke vært i Trondheim med bimmeren din denne uken? Synes jeg så en som var fryktelig lik din på fredag tror jeg det var Aldri vært i Trondheim jeg. Så var nok ikke meg da. Har brukt siste uka til å sette i stand bilen til vinterlagring i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Aldri vært i Trondheim jeg. Så var nok ikke meg da. Har brukt siste uka til å sette i stand bilen til vinterlagring i morra. Åja, skjønner Var utrolig lik din den jeg så Så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Aldri vært i Trondheim jeg. Så var nok ikke meg da. Har brukt siste uka til å sette i stand bilen til vinterlagring i morra.Trondheim e byen, den må du besøke [emoji106] berre pass på å ikkje leie ett rom på ett "tøm og røm" hotell, heheSendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Da var bilen lagret. Blir stille i den tråden her en stund. Men, det blir selvfølgelig handling av deler i løpet av vinteren. Så oppdateringer blir det garantert. Sees om ett halvt år.... wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Nesten litt trist syn Men bra at du tar vare på bilen Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Veldig pen bil. Liker stort sett alle endringer du har gjort. Jeg har en preface selv med 84k på telleren. Men det er en sort sedan. Meget misunnelig på setene dine! Den fargen er så nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 Veldig pen bil. Liker stort sett alle endringer du har gjort. Jeg har en preface selv med 84k på telleren. Men det er en sort sedan. Meget misunnelig på setene dine! Den fargen er så nydelig. Takk for det. Setene og km standen var de avgjørende faktorene for at jeg kjøpte denne. Har vel i grunn ikke sett noen andre E46'er med den fargen på setene. Kun mørkere eller lysere seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Takk for det. Setene og km standen var de avgjørende faktorene for at jeg kjøpte denne. Har vel i grunn ikke sett noen andre E46'er med den fargen på setene. Kun mørkere eller lysere seter. Jeg har de samme setene Men de er jo fra en 04mod 330d Touring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Hvis du vill ha mørkere interiør så ligger det ett sett her. https://www.bildelsbasen.se/se-sv/BMW/BMW-3-E46/1998_2005/Inredning/Inredning-Komplett/Alla/ID-29510554/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 Nja. M3 interiør hadde ikke gjort no. Men elsker interiøret jeg har nå. Tror også verdien på bilen vil holde deg litt bedre med orginal interiøret. For noen teller det litt mer enn ettermontert M3 interiør. Men, hvem verktøy, kanskje blir det utskiftinger i vinter. Nye felger og ny bakfanger er første pri. Hadde jeg hatt delskinn, stoff eller svart skinn hadde jeg ikke nølt med å bytte interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Bare til meg det siste innlegget kom opp 5 ganger? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå