Otis Skrevet August 13, 2015 Skrevet August 13, 2015 Tja, jeg ville kanskje studert litt mer i WDS og sett om det er noe som er glemt. Så kanskje ville jeg ha sjekket om kompressor går med tvangskjøring.
Skulebollen Skrevet August 13, 2015 Forfatter Skrevet August 13, 2015 Sjekket sikringer bak også, da jeg googlet meg frem til at der skulle stå en 40amper sikring også, men fant ingen 40amp sikringer som var gåene.. Er det bare og sette strøm på + og - på kompressor så vil den starte?
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 Noen som vet hvordan jeg tester denne? Har demontert den nå, såg igrunn frisk og fin ut
HMW Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Du må gå inn i menyen og forsikre deg om at transportmodus er deaktivert. De fleste tilfeller hvor den er aktiv er det grunnet noen som er ukjent i f.eks INPA har forsøkt å senke bilen.
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 (endret) Jeg prøvde alle di forskjellige mode sa som var der. Skjedde ingen forskjell uansett.. Nå har jeg plukket ut kompressoren og kunne tenkt meg og prøve den Endret August 16, 2015 av Skulebollen
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 (endret) Satt strøm på kompressoren nå, og da startet den... Men det kom ekstremt lite luft ut, skal vel vere bra trykk på dette? Men kompressoren starter jo ikke når den står i bilen, så da ligger vel problemet en annen plass enn på kompressor (?) Endret August 16, 2015 av Skulebollen
Otis Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Du kan jo kjenne på innsuget, der bør det være bra med vakuum. Er det svakt og du lett kan ta fingeren av og på innsuget, tror jeg nok den er defekt.
Otis Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Men ja, den burde jo startet uansett. Om det da ikke var en feilkode en plass. Mener jo at du burde klare å starte den via INPA??
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 Ja skulle jo tro det, frykter der er ledningsbrudd noen plass.. Nå har jo desverre forrige eiger drevet og rotet med styreenheter osv. Men man skulle jo tro at det kom opp noen form for feilkode med INPA
Otis Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Er jo kurant og sjekke ledningene da. Styreenhetene er jo ok, da du fikk kontakt med dem via INPA. Eller, de kan jo være defekt selvsagt, men sjansen er mindre.
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 styreenhet og rele skal vere nytt so burde jo vere i orden det.. Og siden jeg ikke får opp feilkoder heller så står jeg igrunn litt fast.. Har du noen tips til videre feilsøking?
HMW Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Har du funnet valget for transport mode i INPA? Sent fra min D6503 via Tapatalk
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 ja dette har jeg fjernet. Har også prøvd og heve bilen på alle mulige måter på INPA
HMW Skrevet August 16, 2015 Skrevet August 16, 2015 Hvorfor er styreenheten og rele byttet? Nylig? Sent fra min D6503 via Tapatalk
Skulebollen Skrevet August 16, 2015 Forfatter Skrevet August 16, 2015 Var visst fukt i det gamle ifølge forrige eiger, så derfor ble det skiftet til splitter nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå