Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, jeg ville kanskje studert litt mer i WDS og sett om det er noe som er glemt.

Så kanskje ville jeg ha sjekket om kompressor går med tvangskjøring.

Skrevet

Sjekket sikringer bak også, da jeg googlet meg frem til at der skulle stå en 40amper sikring også, men fant ingen 40amp sikringer som var gåene.. Er det bare og sette strøm på + og - på kompressor så vil den starte?

Skrevet

Du må gå inn i menyen og forsikre deg om at transportmodus er deaktivert. De fleste tilfeller hvor den er aktiv er det grunnet noen som er ukjent i f.eks INPA har forsøkt å senke bilen.

Skrevet (endret)

Jeg prøvde alle di forskjellige mode sa som var der. Skjedde ingen forskjell uansett.. Nå har jeg plukket ut kompressoren og kunne tenkt meg og prøve den

Endret av Skulebollen
Skrevet (endret)

Satt strøm på kompressoren nå, og da startet den... Men det kom ekstremt lite luft ut, skal vel vere bra trykk på dette?

Men kompressoren starter jo ikke når den står i bilen, så da ligger vel problemet en annen plass enn på kompressor (?)

Endret av Skulebollen
Skrevet

Du kan jo kjenne på innsuget, der bør det være bra med vakuum.

Er det svakt og du lett kan ta fingeren av og på innsuget, tror jeg nok den er defekt.

Skrevet

Men ja, den burde jo startet uansett. Om det da ikke var en feilkode en plass.

Mener jo at du burde klare å starte den via INPA??

Skrevet

Ja skulle jo tro det, frykter der er ledningsbrudd noen plass.. Nå har jo desverre forrige eiger drevet og rotet med styreenheter osv.

Men man skulle jo tro at det kom opp noen form for feilkode med INPA

Skrevet

Er jo kurant og sjekke ledningene da.

Styreenhetene er jo ok, da du fikk kontakt med dem via INPA.

Eller, de kan jo være defekt selvsagt, men sjansen er mindre.

Skrevet

styreenhet og rele skal vere  nytt so burde jo vere i orden det.. Og siden jeg ikke får opp feilkoder heller så står jeg igrunn litt fast.. Har du noen tips til videre feilsøking?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...