Diiesel Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Katta velta armeringsjern på framskjermen. Fikk dype lakkskader. Det var likevel den verste hjulbuen, med ganske mye rust. Bør jeg kjøpe helt ny framskjerm å lakkere den, eller bør jeg bruke denne, pusse den opp og lakke? Alt blir gjort på lakkverksted. Blir vel billigere å bare kjøpe ny, da framskjerm fra koed koster 741kr? Skal forhøre meg om pris imorgen, men de tjener vel best på å bruke den gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet August 20, 2015 Share Skrevet August 20, 2015 Hvis det er såppas med rust på selve buen, er det fort mere nede på skjermen/bakside av skjerm/bakside av buen. I utgangspunktet ny skjerm er min mening Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 741kr for ny skjerm? Mate på Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Florø lakk og import eller noe sånt har nye skjermer ferdig lakkert for 1250 pluss frakt. Viss det er e39 du har. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 E39 sedan ja. Jeg holder til i Haugesund.. skal forhøre meg med torgersen lakkering om en liten halvtime. Stikker vel innom andre plasser og, for å høre dems formeninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Hadde uten tvil kjøpt ny skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Kjøp ny originalskjerm. Er ikke noe problem å ordne den der, men det blir dyrere grunna arbeidstid. Blir det noe trøbbel i etterkant kommer de bare til å fraskrive seg alt ansvar pga rusta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Blir til å kjøpe ny, mest sannsynlig blir jobben gjort for 1500, hvis ikke en kompis med onkel som har lakkeringsbedrift fikser det billigere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 (endret) husk at sølvfarge har 10-15 nyanser, er ett mildt sagt helvete å få rett. Edit: der eg lakerte fronten min tar dei ikkje inn sølvfargede biler for å fikse bulker og slikt om det må lakeres. blir ikkje riktig uansett. Endret August 22, 2015 av R4F431 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå