bmwgreg90 Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 8 minutter siden, Tollefsen skrev: Hvis du skal foliere, prøv å få tak i individual fargen "Neon Blau" er helt sinnsyk flott farge. Lest litt ymse omtaler om det sponsor firma som skulle foliere bilen min, så lagt det vekk på hylle enn så lenge. Vil heller bruke penger på luftunderstell:) Må få til et meet når jeg kommer til Haugesund:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 16 timer siden, bmwgreg90 skrev: Lest litt ymse omtaler om det sponsor firma som skulle foliere bilen min, så lagt det vekk på hylle enn så lenge. Vil heller bruke penger på luftunderstell:) Må få til et meet når jeg kommer til Haugesund:) Ah, kjipt :/ Bor dessverre ikke i Haugesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Skal du ha luft nå? kjøpte jo nettop coilovere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 Ny leppe på vei. Gloss black. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 12, 2016 Forfatter Share Skrevet September 12, 2016 (endret) http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82435056&ref=ads&myad=82435056 Løp og kjøp:) Hva syns folk om annonsen forresten? Sett vekk ifra at bilder kunne vært bedre! Kommer heldigvis nye til helga! Endret September 12, 2016 av bmwgreg90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 13, 2016 Share Skrevet September 13, 2016 Teksten ser fin ut, men bildene bør du få oppdatert. Det beste er om alle bildene er fra samme tidspunkt og lys. Da unngår du bilder med forskjellige felger og deler påmontert. Ville også droppet bilder av deler og "snapchat-bilder", men heller tatt bilder av de påmontert. Lykke til med salg, denne burde gå rimelig fort. Marius2002 og bmwgreg90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 26, 2016 Forfatter Share Skrevet September 26, 2016 On 13.9.2015 at 22.47, bmwgreg90 skrev: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82435056&fks=82435056 Nedsatt pris. Skal bort pga ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 27, 2016 Share Skrevet September 27, 2016 Hva har du handlet for noe denne gangen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 27, 2016 Forfatter Share Skrevet September 27, 2016 56 minutter siden, HPVL skrev: Hva har du handlet for noe denne gangen da? Blir mest sannsynlig e46 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå