Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Skrevet Oktober 12, 2015 er det noe særlig og ha klarlakk på understellet?sånn mtp steinsprut og sprekker osv? ikke bedre og legge et til lag med lakk?
Pyrox Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2015 Jo det er vel igrunn det Tenkte egentlig og ikke ha noe oppå strukturmassen, men legger jeg ett strøk med lakk vil jeg få relativt små fargeforskjeller ved steinsprut. Regner med du ville hatt strukturmasse under hele bilen?
Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Skrevet Oktober 12, 2015 nei jeg har egentlig ikke peiling for å være ærlig! men veit bare at klarlakken har jo en tedens til å sprekke ved steinsprut! og det er jo aldri bra! så er vel kanskje bedre med strukturmasse under hele bilen ja? eller eventuelt lastebil/industri lakk?
RF91 Skrevet Oktober 12, 2015 Skrevet Oktober 12, 2015 Eg hadde vertfall skippa klarlakk og køyrt på med masse undet heile bilen. I mine auge so høyre det heima med grovare struktur under ein bil, og sidan du har fått farge på massen so vil det uansett sjå bedre ut enn om du hadde brukt vanlig svart masse
Pyrox Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2015 Bestemt meg for strukturmasse under hele bilen, skal jo brukes og
volvobrage Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Har du noke slags filter på avsuga eller kjører du dei rett i friluft?:)Tenker på om lakken går gjennom lufta og legger seg på andre ting f.eks. Skal til med samme jobben sjølv snart:)
G-RACING Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Heilt klart strukturmasse på heile buken. Og gjerne klarlakk. Med mjuk masse under er det ikkje fare for sprekker etc. Ser forresten fabrikk-rått ut!
RF91 Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 Vil klarlakken tåla påkjenningane den får under bilen altso?
Pyrox Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2015 Heilt klart strukturmasse på heile buken. Og gjerne klarlakk. Med mjuk masse under er det ikkje fare for sprekker etc. Ser forresten fabrikk-rått ut!Buken var ett nytt ord for meg JE reagerte på dette 1
Pyrox Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2015 Her har du den: http://www.lakksalg.no/webshop.aspx?pageid=86933&catId=24297&Product=70856#products. Blandes på flaske, så sprøyter en på med pistol beregnet for steinsprutbeskyttelse Meget allsidig, støydempende, vibrasjonsdempende og veldig slitesterkt produkt! Bare til å ta en titt her http://www.u-pol.co.uk/documents/catalogues/U-POL-RAPTOR-Presentation-EN.pdf Ser de bruker det til alt mulig, til og med på rammen på lastebiler. Jeg maskerte ikke godt nok rundt motorrommet/hjulhus, så fikk litt overspray. Vil gå litt ekstra tid og få det vekk da det sitter som bare juling, spesielt på epoxy grunningen.
Pyrox Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2015 Vil klarlakken tåla påkjenningane den får under bilen altso? Usikker! Men vet en kan tilsette mykner som gjør lakken mer fleksibel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå