-Even- Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle lage min første tråd om førstebilen min da jeg kommer til å gjøre diverse oppgraderinger og endringer på den. Har noen små ideer om hva som kommer til å bli gjort men får ta det i den farten jeg kan på lærling lønn. Her er ihvertfall noe info om den: - Bmw E36 323i - 1996 mod - M52B25TU med sports eksos av merket Remus - Coupe - Arktissilber metallic - Takluke ofc - Skinn interiør (ikke sport dog ) - Bilstein dempere, fjører av ukjent merke - Godkjent senket (kun framme av en grunn?) - Godkjent med 17" x 8" felger - Stor kjørecomputer å 2 soners klima med AC - Kopi m-tech fram fanger, speil og sideskjørt (sideskjørt blir byttet ut med org m-tech) - Hella front lykter (disse selges, kan også byttes i org zkw lykter) - M3 baklykter Men nok skriving nå, så da tar vi det aller beste.... BILDER Litt bilder fra salgs annonsen og før jeg begynte endre på ting. Sånn står den nå. En liten kattevask måtte til når det ikke regnet. Øye lokk tok bror min å rev av med en gang den kom i garasjen fant også ut at chromen på nyrere var bare å rive av så de gikk rett i søppla, utrolig hvor mye det hjelper å få det av. Chrome er ikke tøft, her må original deler til Gulv teppet blir byttet ut med et grått et så fort jeg får det hjem å renset det. Måtte jo prøve felgene som broderen (jonas1///) har på e30'n sin passet bra de, mangler bare 10cm senking med 17" Oppdateringer kommer når jeg får gjort noe eller tar meg tid til å oppdatere tråden. Endret Oktober 11, 2015 av -Even- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Even- Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Fått gjort litt små ting selv om jeg ikke har fått oppdatert her inne. Har hatt en bremse service fremme, rengjort litt innvendig i bilen og gjort div andre ting men har ikke fått tatt noen bilder av det. Slik så det ut før jeg begynte. Underveis. Sluttproduktet. Håndbrekk rep kit og bytting av bremser bak blir ordnet når jeg får tid til uka forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Fin bil, bra arbeid så langt! Synes du skal få felgene av broren din, jeg Men for guds skyld, montér noen originale frontlykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 bytt til svart gulvteppe når du først bytter, ellers kommer du til å angre til du selger bilen. Det gjør derimot underverker mtp interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 pen bil! Skal følge med her, HVIS du lover å bytte bort de dritstygge pedalene som er satt inn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå