Gå til innhold

E87 bremselys har låst seg..

plugg69
 Share

Anbefalte innlegg

Har aldri prøvd ncsexpert, så må finne meg et kurs, kan jeg bruke bmwhat adapteret?

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Litt usikker, tror du må ha egen ledning. Disse får du på ebay for 100-150kr :)

attachicon.gifFB_IMG_1401916316315.jpg

Eneste bildet jeg har.. tenkte du på et der det er lys i dem?

Ja tenkte med lys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten flere på diverse forum sliter med samme feil, og de bytta "brake switch" og da forsvant problemet.

Kan være noe sånt som har ryki da! Og som en sikkerhetsfunksjon så lyser de alltid. Ville prøvd bremse switchen jeg! :)

Delenr: 61316967601

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det, men på vår fungerer jo bremselyset i bakruta, derfor har jeg stussa litt på det.. eneste feilkoden jeg har på frmen er en ryggesensor..

Det gjorde det på den E46n som de bytta bremseswitch på også :) Fungerte i ruta, men stod alltid på på bakluka :) Men ryggesensor også kan jo hende henger sammen med dette da. Så fort noe ryker bak, så er det alltid andre lys som erstatter de, så hvis du ikke har ryggelys så kan det hende bremselysene lyser or å kompansere? Ville bytta begge to jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...

Update her. har byttet bremselysbryter, har hatt trøbbel med steering angle sensor, fått sjekket opp den, og fikset det problemet, eneste feil vi finner er nivåstyreren til xenonlysene er ute av drift. og en slitasjevarsler.

Endret av plugg69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...

Hei, jeg har samme problem på min E87. Hva mener du med at en blank fil ble lagt inn i FRM? Helt blank eller en orginal fil? Har du eller noen funnet ut hva som egentlig er problemet når bremselysene lyser konstant (dersom hovedbryteren står i "on" posisjon), mens auxiliary (høyt baklys) alltid fungerer fint, og bremselysene fungerer fint dersom hovedbryter står i posisjon "0"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...