bjorneoen Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Har aldri prøvd ncsexpert, så må finne meg et kurs, kan jeg bruke bmwhat adapteret? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Litt usikker, tror du må ha egen ledning. Disse får du på ebay for 100-150kr FB_IMG_1401916316315.jpg Eneste bildet jeg har.. tenkte du på et der det er lys i dem? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Ja tenkte med lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Kan legge ut etter jobb☺ Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 (endret) Ser forresten flere på diverse forum sliter med samme feil, og de bytta "brake switch" og da forsvant problemet. Kan være noe sånt som har ryki da! Og som en sikkerhetsfunksjon så lyser de alltid. Ville prøvd bremse switchen jeg! Delenr: 61316967601 Endret November 24, 2015 av bjorneoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Har sett det, men på vår fungerer jo bremselyset i bakruta, derfor har jeg stussa litt på det.. eneste feilkoden jeg har på frmen er en ryggesensor.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 Har sett det, men på vår fungerer jo bremselyset i bakruta, derfor har jeg stussa litt på det.. eneste feilkoden jeg har på frmen er en ryggesensor.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Det gjorde det på den E46n som de bytta bremseswitch på også Fungerte i ruta, men stod alltid på på bakluka Men ryggesensor også kan jo hende henger sammen med dette da. Så fort noe ryker bak, så er det alltid andre lys som erstatter de, så hvis du ikke har ryggelys så kan det hende bremselysene lyser or å kompansere? Ville bytta begge to jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 skal bestille switchen i dag:-) Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Satser på at det løser seg da! plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 24, 2015 Forfatter Share Skrevet November 24, 2015 Håper det.. ble bestilt tidlig på dagen, så kanskje til helga.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 20, 2016 Forfatter Share Skrevet November 20, 2016 (endret) Update her. har byttet bremselysbryter, har hatt trøbbel med steering angle sensor, fått sjekket opp den, og fikset det problemet, eneste feil vi finner er nivåstyreren til xenonlysene er ute av drift. og en slitasjevarsler. Endret November 20, 2016 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iittala Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Hadde feil på nivåsensor til xenon på en e83. Effekten av det var fjernlys på og blinklys som hele tiden blinket til venstre. Gikk over når jeg koblet bort sensoren (og byttet til ny).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 Aha.. jeg får prøve det da, mangetakk skal du ha👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 Konstaterte ledningsbrudd i ksbler til føleren bak, ble ingen umiddelbar endring, så vet ikke om jeg trenger å bytte føleren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 Daytime running lights satt til very high, det må være det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet November 28, 2016 Forfatter Share Skrevet November 28, 2016 Etter å ha prøvd alt ble en blank fil lagt inn i frm, og da løste alt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andre Fiskerstrand Skrevet Juni 7, 2020 Share Skrevet Juni 7, 2020 Hei, jeg har samme problem på min E87. Hva mener du med at en blank fil ble lagt inn i FRM? Helt blank eller en orginal fil? Har du eller noen funnet ut hva som egentlig er problemet når bremselysene lyser konstant (dersom hovedbryteren står i "on" posisjon), mens auxiliary (høyt baklys) alltid fungerer fint, og bremselysene fungerer fint dersom hovedbryter står i posisjon "0"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå