Gabz Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Det var da enda godt. Bytte til M-fanger når du er igang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 12 minutter siden, Gabz skrev: Det var da enda godt. Bytte til M-fanger når du er igang? Sikler på M fangere men dropper det for øyeblikket dessverre. Kanskje til sommeren. De skulle visst koste 15000 hos BMW i hvertfall, også burde eg fått M understell når eg først er i gang? :/ E60 sitter ikke like godt i svingene som E90en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Ah, ser den. Tenkte bare hvis de skulle dekke lakkering og eventuelt ny fanger hadde det vært en grei oppgradering Nei, E90 er nok litt sportsligere ja. Hadde kjørt på med coilovers, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 4000,- for M fanger hos GS nå Original E60 burde da ligge ganske greit på veien. Min E61 har originalt understell og 18" felger, og den sitter godt i svingene den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmm.bimmer Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Ah, ser den. Tenkte bare hvis de skulle dekke lakkering og eventuelt ny fanger hadde det vært en grei oppgradering Nei, E90 er nok litt sportsligere ja. Hadde kjørt på med coilovers, jeg! Fangeren var uskadet (dessverre) E90 lå godt på veien ja. 1 time siden, T.H.O skrev: 4000,- for M fanger hos GS nå Original E60 burde da ligge ganske greit på veien. Min E61 har originalt understell og 18" felger, og den sitter godt i svingene den. Den ligger greit i svingene men med M understell er vel bilen litt lavere og strammere? Min føles ut som SUV i svingene. Har 17" felger :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå