E.C. Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Kjøp en billig 316i som er EU-OK i 2 år, så krysser du fingra for at den varer i 2 år uten noe særlig utlegg. Samtidig blir det ikke så leit om du bøyer den rundt lyktestolpen i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_New_Kid Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Kjøp en billig 316i som er EU-OK i 2 år, så krysser du fingra for at den varer i 2 år uten noe særlig utlegg. Samtidig blir det ikke så leit om du bøyer den rundt lyktestolpen i vinter. 316i trur eg isje da blir noke av, litt for liten motor. Minste eg godtar e 318i xD Veit at da liten forskjell på dei to men føle at 316i e eit "pinglette" navn. Men for all del, eg skjønne poenge ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Takk for svar! Pappa seie om og om igjen at sånne bila e dyre og eg burde heller kjøpe volvo osv. Har egentli ganske bestemt meg for enten 320i elle 520i som førstebil. Men vist det er som han seier at dei er veldig dyre å eige, med tanke på reparasjona osv so veit eg isje heilt. Alle gamle biler KAN være dyre å eie.. tror ikke du nødvendigvis sparer så voldsomt på å kjøpe en Volvo.. Men ja, kjøp en som er nylig EU-godkjent så vet du hvertfall at det meste er nogenlunde iorden. Det som er positivt med å eie BMW er at alle deler er veldig lett tilgjengelig, både nytt og brukt. Endret Oktober 23, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_New_Kid Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 Alle gamle biler KAN være dyre å eie.. tror ikke du nødvendigvis sparer så voldsomt på å kjøpe en Volvo.. Men ja, kjøp en som er nylig EU-godkjent så vet du hvertfall at det meste er nogenlunde iorden. Det som er positivt med å eie BMW er at alle deler er veldig lett tilgjengelig, både nytt og brukt. Har og hørt at delane e dyre xP Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Delene er ikke så dyre. Det er verkstedprisene som er dyre. Alt av understell er billig i forhold til Subaru f.eks. koster skjorta å kjøre Subaru. Fattern bytta en bankesensor og luftmassemåler til den nette sum av 14.000,- hos BNH f.eks. Alt av elektronik er dyrt på bmw eller alle biler generelt, med mindre det er snakk om små sensorer som, abs, kam/vei sensor. Det er faktisk ikke bmw så gærne på pris. The_New_Kid reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå