Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei  Jeg kjøpte meg en 01 Bmw 323 E46 stv   Jeg har noen problemer med den.  Jeg har et varmeapparat som bare vil blåse varmt så jeg er ikke helt sikker på åssen jeg skal få fikset det. noen her inne som har hatt samme problem?? Takk for alle svar

Skrevet

Hvis snø krystall knappen er på og det fortsatt blåser varmt når gradene er stilt ned på kaldt så trenger du mest sannsynlig service på anlegget ditt. Dårlig/ingen gass.

Skrevet

Hvis snø krystall knappen er på og det fortsatt blåser varmt når gradene er stilt ned på kaldt så trenger du mest sannsynlig service på anlegget ditt. Dårlig/ingen gass.

den er på men alt står på kalt  å det blåste varmt.  men er de avhengi av at det skal være gass på anlegget?   Takk for medspill

Skrevet

Du må ha gass for at det skal kjøles ja. Er det tomt for gass eller gassen er dårlig, klar for utskiftning så vil ikke anlegget blåse kald luft. 

Jeg hadde tatt bilen med til en AC service så de kan få målt nivået, trykket osv. 

En AC sjekk er ofte gratis hos enkelte verksteder. En ringe runde = penger spart.

Skrevet

Da er det første jeg skal gjøre. Tusen takk for svar. Er du rutinert i mer om é46 å eller får det er noe smått å greit å ha en kontakt person :-)

Skrevet (endret)

Fungerer utetempen din i displayet?

Bare mener å ha lest et sted hvis den ikke fungerer så kan det også være grunnen til at ac ikke virker.

Endret av vegard89
Skrevet

Fungerer utetempen din i displayet?

Bare mener å ha lest et sted hvis den ikke fungerer så kan det også være grunnen til at ac ikke virker.

ja den funker.  takk for svar

Skrevet

Bor I Lørenskog :)

har blitt en del sånne bom penger mellom oss i det siste da :P 

Men tenkte du mer på fylle opp gass på ac for å fikse eller hva tenkte du?  med at du hadde utstyr til det å sånn. for hvis jeg får bra hjelp til ok pris så er ikke lørnskog det værste stedet å dra.  Får jeg sett åssen det ser ut der å :P  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...