torrencially Skrevet September 27, 2015 Skrevet September 27, 2015 Hei Jeg kjøpte meg en 01 Bmw 323 E46 stv Jeg har noen problemer med den. Jeg har et varmeapparat som bare vil blåse varmt så jeg er ikke helt sikker på åssen jeg skal få fikset det. noen her inne som har hatt samme problem?? Takk for alle svar
Reef89 Skrevet September 27, 2015 Skrevet September 27, 2015 Hvis snø krystall knappen er på og det fortsatt blåser varmt når gradene er stilt ned på kaldt så trenger du mest sannsynlig service på anlegget ditt. Dårlig/ingen gass.
torrencially Skrevet September 27, 2015 Forfatter Skrevet September 27, 2015 Hvis snø krystall knappen er på og det fortsatt blåser varmt når gradene er stilt ned på kaldt så trenger du mest sannsynlig service på anlegget ditt. Dårlig/ingen gass. den er på men alt står på kalt å det blåste varmt. men er de avhengi av at det skal være gass på anlegget? Takk for medspill
Reef89 Skrevet September 27, 2015 Skrevet September 27, 2015 Du må ha gass for at det skal kjøles ja. Er det tomt for gass eller gassen er dårlig, klar for utskiftning så vil ikke anlegget blåse kald luft. Jeg hadde tatt bilen med til en AC service så de kan få målt nivået, trykket osv. En AC sjekk er ofte gratis hos enkelte verksteder. En ringe runde = penger spart. torrencially reagerte på dette 1
torrencially Skrevet September 28, 2015 Forfatter Skrevet September 28, 2015 Da er det første jeg skal gjøre. Tusen takk for svar. Er du rutinert i mer om é46 å eller får det er noe smått å greit å ha en kontakt person
Otis Skrevet September 28, 2015 Skrevet September 28, 2015 Det er mange som kan mye her inne, men om en skriver rett, orker ingen å skrive det samme. Reef89 reagerte på dette 1
BIMMERSM5 Skrevet September 29, 2015 Skrevet September 29, 2015 Hvor holder du til? Har utstyr til å sjekke og eventuelt reparere dette
torrencially Skrevet September 30, 2015 Forfatter Skrevet September 30, 2015 Jeg holder til i Hamar i Hedmark.
vegard89 Skrevet September 30, 2015 Skrevet September 30, 2015 (endret) Fungerer utetempen din i displayet? Bare mener å ha lest et sted hvis den ikke fungerer så kan det også være grunnen til at ac ikke virker. Endret September 30, 2015 av vegard89
BIMMERSM5 Skrevet September 30, 2015 Skrevet September 30, 2015 Jeg holder til i Hamar i Hedmark. Åja, litt for langt unna
torrencially Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 Fungerer utetempen din i displayet? Bare mener å ha lest et sted hvis den ikke fungerer så kan det også være grunnen til at ac ikke virker. ja den funker. takk for svar
torrencially Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 Åja, litt for langt unna du holder til henne da? BIMMERSM5 reagerte på dette 1
torrencially Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 Men må da si det ikke er noe stress enda. Det er nok så kalt ute nå men fint å ta det til sommeren
torrencially Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 Bor I Lørenskog har blitt en del sånne bom penger mellom oss i det siste da Men tenkte du mer på fylle opp gass på ac for å fikse eller hva tenkte du? med at du hadde utstyr til det å sånn. for hvis jeg får bra hjelp til ok pris så er ikke lørnskog det værste stedet å dra. Får jeg sett åssen det ser ut der å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå