Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Ja vinteren vi hadde var dyster men de påstår visstnok at det ska bli rekordkaldt og hvis d blir det så blir det ikke regn som detter ned her lenger men vi får no se..

 

Ja så de hadde sagt det, men så og en annet sted at det skulle bli en mild vinter, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.. :D Salte gjør de nok uansett, så jeg syns litt synd på bilen, også har jeg jo aldri kjørt på snø før haha :P

 

Kjører du E34'en din om vinteren og eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt skamløst hvor mye de salter her, Bergen er helt ekstrem på det punktet.

Ja jeg kjører nok e34'n på vinteren og :/ skulle gjerne spart hun og hatt en vinterbil men men..kanskje til neste år..

Endret av mege34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt vinterbil selv, men er ikke så billig med forsikring på en 18 åring hvis man vil ha noe som helst gøy. :P

 

Fikk litt lyst på E32 av en eller annen grunn. Manuell 735i med diffbrems kunne sikkert vært morro på vinteren hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen som har tid til å jobbe gratis lenger men godt forklare deg hvis du vil ;)

Det er ganske rett frem egentlig bare løsne drivakslinger og mellomaksling fra diffen også løsne diffen (noen bolter på toppen) også ned med gamle og opp med nye ;)

Endret av mege34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får ikke det helt til å stemme at denne som har gått ca. 300,000km (ca. 30 000 MER enn sedanen) OG veier mer, føles kvikkere enn sedanen.. Kanskje ny olje, filter og plugger kan hjelpe?

 

Fikk i hvertfall tatt en gooood luftetur med bilen da :)

 

12241478_10153226551846769_4741429174674

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nesten å tro at katalysatoren på sedanen kanskje kan være tett [emoji21] En som satt på med meg i sted syns det luktet råttent egg, jeg kjente ikke det. Men den så rimelig varm ut. Så sånne bølger eller hvordan man skal beskrive det. [emoji38] Syns bilen virker litt slapp til tider.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...