P.O.M. Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 Kan noen si meg hvilken Xenon pærer (til nærlys) jeg skal ha til min E60 2004 mod. 520I (originale lykter)? Jeg orker ikke ta ut lyktene (for å se) før jeg har kjøpt nye pærer, den ene gikk på vei hjem fra jobb i dag og jeg finner ikke ut av instruksjonsboken hvilken type pærer det er...
P.O.M. Skrevet Oktober 1, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2015 D2S bruker denne. Supert, takk for raskt svar. Da bestiller jeg et par slike svindyre pærer (eller kan du anbefale noen andre?): http://www.ekstralys.no/products/philips-d2s-x-tremevision-xenonpaere
Hollabaloo Skrevet Oktober 1, 2015 Skrevet Oktober 1, 2015 Jeg bruker Osram Xenarc, de er på tilbud til 599 pr stk hos Torshov bilrekvisita for tiden: http://www.torshovbil.no/osram-xenarc-d2s
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Kan gå god for de Philips pærene, kjører med de selv. Fantastisk pære som gir godt med lys. Men om prisforskjellen forsvarer Philips kontra Osram pæren, har jeg ingen formening om. Det er sikkert noen som har prøvd begge som kan svare på det
Otis Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Det var ment som en liten spøk. Men jeg har faktisk osram night breaker. Og det er enten cbi eller nb som er best. Men klart, tilbudet på vanlige xenarc er et kurant tilbud.
vegard89 Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) http://www.ekstralys.no/products/d2s-xenonpaererDisse er jo noe rimligere da. Vet ikke åssen kvaliteten er. Men utifra beskrivelsen på nettsiden så virker det som et greit kjøp. Endret Oktober 2, 2015 av vegard89
Kruste Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Hold dere til kjente merker når det gjelder Xenon pærer til bilen, dette handler tross alt om god sikt og ikke minst sikkerheten. Kan sikkert finne billige pærer, men styr unna.
Otis Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 I tillegg så er Kina / kopi pærer meget dårlig laget og gjerne langt dårligere lysutbytte enn feks osram. Og ikke nok med det, men de dårlige pærene hat heller ikke nok fosfor i pæra så uv stråling fra pæra ødelegger reflektor inni lykta.
vegard89 Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Okei. Otis di jeg linket til er det sånne kina/kopi pærer tror du?Tenkte å kjøpe til min e46 selv. Men hvis dette er tilfelle så holder jeg meg unna tror jeg.
Otis Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Fant lite på internett om lumen, som produsent! Fant dog en finn annonse og det var 250,- per kit. Så jeg personlig hadde gått for osram night breaker. Ihvertfall osram eller Philips. De er best, sånn er det bare. vegard89 reagerte på dette 1
vegard89 Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Okei Nightbreaker hva betyr det? Endret Oktober 2, 2015 av vegard89
Otis Skrevet Oktober 2, 2015 Skrevet Oktober 2, 2015 Det er bare navnet på toppmodellen til osram. De vanlige heter xenarc.
P.O.M. Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2015 Er det nødvendig å koble av - polen på batteriet ved bytting av disse Xenon pærene, jeg har hørt delte meninger om dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå