plugg69 Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Fikk min e70 i retur fra billakkerer i dag, de har byttet lykter og lakkert opp front. Nå fikk jeg varsel om at adaptive lys ikke virker, og at pdc ikke fungerer, kan jeg legge dette inn selv med carly, eller må jeg dra innom dem på mandag? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Endret Oktober 2, 2015 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Ville nok dratt tilbake til verkstedet. Pdc burde virke etter en utkobling, skulle det ikke? plugg69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Ja skulle tro det, de skulle fikse saken, fikk bare ikke tid før helga.. kjenner dem godt,så de fikser det vel til uka.. men skulle hatt liv i pdc, eller så må jeg vel på mer lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Det skader jo ikke å sjekke med icarly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Prøvde å legge dem inn og ut uten resultat, men ingen forskjell.. ser det er forskjellig delenr på de nye og de gamle lyktene.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Løst.. kan slettes.. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Det er mye bedre om du skriver hvordan det ble løst enn at vi sletter tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Hehe, ble tilkoblet diagnoseutstyr og fikset hos de som lakkerte den og byttet lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) Må vel dit og sjekke frm modulen på e87n også[emoji23] Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Endret Oktober 5, 2015 av plugg69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå