Gabz Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 Skal se på en E39 touring på søndagen. En av problemene med den er at den har fått inn vann ved det ene baksetet etter mye regn. Hva kan dette være? Drenering? Hvordan sjekker jeg hva som er galt? Og hvordan fikser man det?
hanzhe Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 (edited) Kan være dette http://youtube.com/Mt8vjTrQ_ZY Edited October 2, 2015 by hanzhe
E.C. Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 Slangen for taklukedreneringen hoppet av? Hadde det på min E36, brukte mange timer på å finne ut av det.
E.C. Posted October 2, 2015 Posted October 2, 2015 Sikkert laget på tilsvarende måte som på E36. Da må du av med dekslene på C-stolpene og taktrekket. På E36 kan du demontere dekslene på C-stolpene og videre dra av taktrekket bak for å sjekke. Jeg har fikset min slik og enda ikke giddet å satt på taktrekket skikkelig, så det henger et par cm lenger ned bak. Skal du fikse det skikkelig må du montere bakfra og fremover, da må dekselet på B-stolper med beltefester av, samt dekslet på A-stolper og solskjermer.
Gabz Posted October 2, 2015 Author Posted October 2, 2015 Okei, skal sjekkes ut. Takk for svar, dere!
Recommended Posts