bimmers89 Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hei er det noen som har erfaringer med vann under passasjerer sete foran,det var veldig vått der,Er det noe dreneringshull et eller annet sted ved?trenger hjelp av bimmers gutta.takker på forhånd for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 2, 2015 Share Skrevet Oktober 2, 2015 (endret) Har ikkje hørt om noke dreneringshull der, ville tatt ut teppet og satt inn tørkeovn til å begynne med. Det som går igjen er fuktsperren i døra, men du har funne ut at det garantert kjem frå takluka/dreneringsrør? Ville ha rensket dei, eit kjapt google søk så får du ulike framgangsmåter Endret Oktober 3, 2015 av Sammyen bimmers89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Finner ingen diy på dette. Kunne du sendt noen linker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) https://youtu.be/aHZfzQD8wKo?t=156 Skal du bruke trykkluft så ville eg vert forsiktig. Usikker på om det er 2 delte slanger/rør og med for mykje trykk kan dei hoppe av.Då må du av med trekk på A-stolpen og nedoverFeil bil men samme oppsett: https://www.google.no/#q=e39+sunroof+drain Endret Oktober 3, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Liten update. Har tatt ut alle 4 dørpaneler og tettet skikkelig med teck7. Hadde tørket hele teppet under men er fortsatt vann.så mistenker dreneringa fra soltaket som lekker et sted. Neste trinn er å få ned dekslene rundt om å sjekke skikkelig.men nå trenger jeg en aktiv styring styreenhet om noen har dette så skrik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 6, 2015 Share Skrevet Oktober 6, 2015 Ville sjekket slangene til takluken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2015 Hvor er det de slangene går hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Oktober 7, 2015 Share Skrevet Oktober 7, 2015 (endret) "Note that there are also front drains that can clog, located under the cabin filters and draining near the front wheel wells."Skal være samme prosedyre framme Endret Oktober 7, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hvor er det de slangene går hen? begge sider bak. Må av med panelet og ta ned litt av taket med bremselyset. siden du sliter med det foran så ville jeg løsnet litt av taket og se om du ser slangen. Vet ikke om det er på begge sider foran, men ta den siden det er vått. Er slangen tett som min har vært så renner det inn i bilen når ddt regner rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Update Nå har jeg sjekket hele dagen idag. Da har jeg konkludert at drenering bak torpedovegg var helt tett samt at deksler under bilen har jeg rengjort grundig.så håper at fette var problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) .. Endret Oktober 11, 2015 av bimmers89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Den ene dreneringen var meget full av drit. Hvor er den lokalisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmers89 Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Den er lokalisert bak torpedovrggen rett under pollenfilteret.kan dette være årsaken at det har vært vann i bilen tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Det kan jo i teorien bli så mye vann der at det renner inn igjennom luftinntaket. Derfor er alle drenerings punkter et service punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå