K1200R Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2015 Var nok bare jeg som fikk ett lite irritasjonsutbrudd Og det må være pga jeg nettopp har kjøpt den, og vet historien dens.. Kan bli litt grinete om jeg er for trøtt, som en liten unge Bilen er fremdeles på 5sifret km stand Men joda, de kan nok slites fortere ved nøkkelkjede eller om en fikler hele tiden, og det med å evt få tak i en ny rondell, det hørtes interessant ut det da... Skal sjekke ut det litt God morgen forresten... StigJ reagerte på dette 1
Clarity Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Rart det der, BMW-eiere får noia til tusen når de hører taxi-kjørt, mens Benz-eiere vil kun høre det. Endret Oktober 6, 2015 av Clarity K1200R reagerte på dette 1
K1200R Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Hehe, sant det... Men det var ikke det mest gjennomtenkte innlegget som ble skrevet etter min oppfatning da uansett.. Noen ganger kan det lønne seg å dra disse sosiale antenne helt ut, eller ut overhodet Endret Oktober 6, 2015 av K1200R
Nabon Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 Skal ihvertfall prøve og bestille slike klistremerker og se om det funker så kan jeg melde tilbake her om ønskelig når jeg får de.
Clarity Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Kan jo prøve deg på reklamasjon her da, verdt et forsøk, er en 13' modell... Endret Oktober 6, 2015 av Clarity
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 Reklamasjon for tidligere eiers selvforskyldte skade?
Clarity Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 Reklamasjon for tidligere eiers selvforskyldte skade? Nei, du sier noe der, men nøkkelen på min E92 får juling hver dag, og bærer ikke spor av tilsvarende slitasje...
K1200R Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2015 Er litt rart det der.. min forrige e61 09mod hadde jo en annen type nøkkel men der måtte jo nøkkelen i hullet også, og den så ut som ny... kan jo ha noe med finishen på fob'en å gjøre....`?
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2015 Skrevet Oktober 6, 2015 At merket er så utslitt som dette skyldes ikke dårlig finish. Dette er selvforskyldt ved at noen har pellet på merket, gjenstander gnisset mot eller tilsvarende hendelser.
K1200R Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2015 Ja, det er vel helst noe slikt.. Det plager ikke meg nevneverdig, ikke nok til å kjøpe ny iallefall Det finnes kanskje små merker som kan settes på, og det skal jeg faktisk få sjekket ut på bmwsjappa her i byen.. kan ikke gå rundt med slike nøkler vel
Nabon Skrevet Oktober 7, 2015 Skrevet Oktober 7, 2015 Har som sagt bestilt slike merker fra linken lengre opp her så får vi se. Målene virker som stemmer. Spørsmålet er om det som står på er et klistremerke også så det går an å pelle av det gamle og sette på nytt. Da blir utfordringen og ikke sette på det nye merket skjevt :q K1200R reagerte på dette 1
K1200R Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Skalpell og god tålmodighet Og ikke taxikjørt bil Nabon reagerte på dette 1
K1200R Skrevet Oktober 7, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2015 Hehe.... Det endte faktisk med at jeg tok turen innom den lokale bmwsjappa, og det var visstnok ett lite problem på denne typen fob at de ble veldig fort slitt på rondellen... hvorfor, det hadde de ikke peil på.. Gikk ikke an å skifte knappen alene, så går kanskje for ett slikt merke å sette på om jeg ja, gidder
Nabon Skrevet Oktober 30, 2015 Skrevet Oktober 30, 2015 Påmontert klistremerke. Litt tykkelse på dette merket så rondellen kom litt lengre opp på nøkkelen uten at det har så mye og si føler jeg. Bedre og se et helt merke ihvertfall. Gjenstår og se selve holdbarheten på dette, men for noen småkroner så er det verdt forsøket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå