K1200R Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Emnetittelen sier alt Ser allerede etter 22", da min nyinnkjøpte f01 står på 19", og jeg ser at f01 kan bli rett så snasen med 22" som sommertøfler.. Så tenkte at det er like så greit å sette i gang med leting og sjekking rundt dette nå. Er vel ikke helt feil årstid for noen gode kjøp heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Dekk og felg er billigere i utland, og du skal ikke lengre til Tyskland for at du kan halvere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1200R Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Evt slenge på noe søppel til dekk og felger som en kan bare kaste der nede da... Har vel ikke noe gode linker til sjapper i tyskland der en kan se utvalg og priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 www.ebay.de www.baanvelgen.com (riktignok Nederland). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1200R Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 (endret) ebay.de har jeg sjekket ut, men bransjen er vel der som her, veldig ubalansert, med voldsomme % å hente, også viser det seg at sluttsummen blir noe helt annet.. Kjøpte selv kliss nye 19" som skal brukes til vinterfelger, og de gikk jo for 20 av veiledende pris når jeg kjøpte de... Handlet så dekk selv på dekkonline, og vips så var jeg nede i ca 50% av de BESTE tilbudene jeg kunne få... Da har jeg også iberegnet omlegging...... For en bransje... Endret Oktober 5, 2015 av K1200R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Mitt inntrykk er at det ikke er mye å hente nedover i Europa hvis du f.eks. bestiller dekk selv fra dekkonline.com (eller har gode kontakter) og får tak i felg som er på kampanje f.eks. Har klart å forhandle meg frem til ekstremt gode dealer her i Norge. Men noe er det nok å hente, men mindre enn før grunnet kronekursen. Som awt kan jeg uansett anbefale Baan Velgen, veldig ryddig og kjempeservice. Gode på pris også. K1200R reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå