Busul Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hei Har problemer med luftfjæringen på min f11, det siver luft ut fra bak på bilen og den senker seg helt, regner med det er lekkasje på en belg eller hull i en slange , noen som vet om det går på garantien ? eller noen som har hatt lignande problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 Garanati eller ei, du skal slite med å finne luftbelg i Norge. Det er teknisk aksjon på alle F11, og delen er restet over hele verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Oktober 8, 2015 Share Skrevet Oktober 8, 2015 (endret) jeg ventet en måned på ny luftbelg til min f11. jeg måtte bare kjøpe en uorginal fra koed da jeg ikke kunne ha bilen stående lengere. den uorginle så ut til å ha bedre kvalitet enn den orginale. Endret Oktober 8, 2015 av marius paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busul Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 jeg ventet en måned på ny luftbelg til min f11. jeg måtte bare kjøpe en uorginal fra koed da jeg ikke kunne ha bilen stående lengere. den uorginle så ut til å ha bedre kvalitet enn den orginale. Gikk det på garantien ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Dette dekkes nok kanskje av garanti avhengig av kilometer, men å kjøpe en uoriginal dekkes nok ikke. Men ihht forbrukerkjøpsloven, så kan man nok kreve å bli avhjulpet om reparasjon tar for lang tid. Men jeg er ikke helt stødig på alle krav man har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busul Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Hei Da er bilen på verksted, det dekkes av garantien og luftbelgen er restet til 10/10 så kommer ett stort parti in til tyskland, så på mandag kommer delene til Norge. Og Bmw dekket leiebil Tusen tack for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå