Chrisrobol Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Henta meg min første BMW her om dagen, en bil som jeg har drømt lenge om! valget falt på en 1999 e46 328 coupe. Bilen er egentlig helt ok, strøken langt ifra, men langt ifra strøken Bilen har vell det meste av ekstrautstyr man fikk i 99, utenom m-tech. bl.a Xenon, El.seter med memory, Største navigasjonspakken, takluke, avtagbart hengerfeste, multifunksjonsratt, Harmon Kardon anlegg.. for å nevne noe av ettermontert "snacks", så er det supersprint black evolution coilovers, Proffsota ruter "rundbaut", Sebring bakpotte Gs Performance d44 9,5x18 M3 speil og diverse annet man ikke kommer på i farten.. Planene mine fremover er: (x) Fjerne klistermerker fra forrige eier (x)Bytte ut csl fangeren med en m3 fanger, ()Få fjerna alt av rust. (x)Lippe på koffertlokket (forslag?) (x)Angel Eyes i varmhvit farge (x) Kantfelger (x) u.s Park (x) fjerne en lyddemper for å få frem den fantastiske 6'er lyden () bytte til 2din hovedenhet (forslag?) Endret Februar 5, 2017 av Chrisrobol UFC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Fet E46 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ser ut som en tøff bil ja, men øynene svir litt. Få ut bedre og flere bilder UFC reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Ser ut som en tøff bil ja, men øynene svir litt. Få ut bedre og flere bilder 1+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisrobol Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Takker, satser på at den kommer seg etterhvert Har for øyeblikket bare et lusent mobilkamera, var bedre kvalitet før jeg lasta dem opp på tinypic. Men bedre og flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå