Joakim e30 Skrevet Oktober 13, 2015 Skrevet Oktober 13, 2015 (endret) Hei Bilen er en 2001 316i E46 touring. Bilen er helt ribbet og orginale m3 skjermer er tilpasset å sveiset inn foran og bak. Også breddet ut dørene for og få riktig fasong iforhold til m3 skjermene. Liste over specs: Chassi: - M3 skjermer - Custom bur - Rør ramme front - Forsterka bakstilling innfestning Understell: - M3 understell med ravshift 75D foringer - D2 driftspec coilovers - PFC bremser - E46 m3 caliptre foran å bak (egene til håndbrekk) - Custom forstillings kit Motor/drivverk: - 2JZ GTE 712whp & 902 wnm - 530D kasse - Custom mellomaksel Endret Mai 14, 2017 av Joakim e30
Joakim e30 Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2015 (endret) Godt og se (høre) at det er folk som har savnet oppdateringer om denne bilen Er litt i planleggingsfasen enda da Einar hadde planer om og ta inn en donor m3 fra england å bruke alt av deler fra. Så omtrent alt av orginal delene til chassi er kastet eller solgt. Så er litt på leit etter div deler jeg kan få taki billig brukt da det kun skal brukes som en mal for og lage custom deler. Men har fått taki et m3 understell som vil bli sandblåst å pulverlakkert og stumme foringer hele veien. Vet ikke om så mange kjenner meg eller mitt tidlige arbeid. Men jeg har bygd en e30 tidligere med 762hk på hjula å masse grom deler. Men bilen ble desvere total vrak på gatebil i september. Endret Oktober 18, 2015 av Joakim e30
Joakim e30 Skrevet November 7, 2015 Forfatter Skrevet November 7, 2015 Har sveist forsterkninger fra Gs i subframen bak. Bilen er veldig klar for sandblåsing nå
John90 Skrevet November 9, 2015 Skrevet November 9, 2015 Fulgte med på Einar sin tråd på denne bilen. Gleder meg til og følge med videre her. Godt den er kommet i riktige hender og til en som har tid til og fullføre den
Joakim e30 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Skrevet November 9, 2015 Godt og se folk har trua og følger med Syntes også det er koslig at folk skriver litt når dem er innom og leser og gjerne også spørsmål. Da det fort kan bli en ensformig tråd om jeg bare legger ut updates Bestilt Revshift foringer til hele bakstillinga og bestilt bur blir lagd i løpet av månden håper jeg Stay tuned
RF91 Skrevet November 9, 2015 Skrevet November 9, 2015 Ha du pønska ut ein ca effekt du vil landa på? Forresten, stod da ein M30 turbo i E30'en so blei vraka? Eg e ganske so sikker på at da e dan bilen ein kompis kjøpte
Joakim e30 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Skrevet November 9, 2015 Stemmer det M30 byggd av Klætt racing. S50'n er solgt da ting ikke var helt på stell i toppen på den :/ Så effekt er uvist enda inntil ny motor er kjøpt. Men har et håp om ca 600hjul hk som er kjørbare
Joakim e30 Skrevet November 16, 2015 Forfatter Skrevet November 16, 2015 Hei Jekkspot er ferdig, underrammd til radiator er ferdig men gikk tom for sveisegass så får gjøre meg ferdig til helga. Har begynt og gjøre litt i motor rommet også Buret ligger og venter på meg hos levrandør da det er dyr frakt. Begynner bygging av dette om ikke lenge Revshift 75D foringer og nye hjullager venter på postkontoret
Joakim e30 Skrevet November 19, 2015 Forfatter Skrevet November 19, 2015 Revshift foringer har kommet i posten! Kunne ønske bilen var litt mere "ferdig" så ///M3 understellet kunne blitt montert. Men får stå på 320 understell fram til bilen er lakkert under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå