Joakim e30 Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Skrevet Mai 17, 2016 Hei. Lenge siden update her nå dessverre. Har vært for opptatt med å få bilen ferdig lakkert noe den er nå!! Har fått montert endel men fortsatt mange timer foran meg før bilen er klar... Bilder sier mer enn 1000 ord sier folk Enjoi Freakshow og RF91 reagerte på dette 2
Joakim e30 Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Skrevet Mai 17, 2016 Gratulerer med dagen alle sammen Min 17. Mai feiring foregikk selvførgelig med det kjæreste jeg har. Montering for å bli klar før fellesferien starter Freakshow, thomaleo og Ivrig86 reagerte på dette 3
Joakim e30 Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 Begynt på eksosen idag. Lager egene ende stusser i 3" håper dette blir rå lyd men alikevell ikke over 100db Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2
Joakim e30 Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 13 minutter siden, RF91 skrev: Blir grom denna her Korleis farge e da du ha valgt? Dette er lamborghini grå med perlemor og matt klarlakk Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Skrevet Juni 14, 2016 jævlig pent! virkelig! jævlig pent! fått lexan ruter hele veien nå eller? ^^
Joakim e30 Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Skrevet Juni 14, 2016 3 minutter siden, Freakshow skrev: jævlig pent! virkelig! jævlig pent! fått lexan ruter hele veien nå eller? ^^ Takk takk Lexan kun i siderutene bak nå. Får bli lexan i resten til vintern igjen
Joakim e30 Skrevet Juni 16, 2016 Forfatter Skrevet Juni 16, 2016 El oppkobling nå om dagen. Noe forbanna kjedelig greier. Å vertfall dritt å prøve og finne ut av div signaler fra å til ecu... om noen vet stikke nr. På vann temp, rpm, oljetemp, oljetrykk? På s54 rop ut Ikke veldig intressert i å bruke uorginale givere pga da må jeg lage ekstra høll til givere S. Gunstad og Freakshow reagerte på dette 2
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Skrevet Juni 22, 2016 Blitt bra den her nå! Gleder meg til å se den i aksjon
Teigland Skrevet Juli 9, 2016 Skrevet Juli 9, 2016 Hvis du googler finner du WDS (?) koblingsskjema online, men funker ikke i chrome, må ha annen nettleser, firefox funka for meg når jeg prøvde.
Joakim e30 Skrevet Juli 10, 2016 Forfatter Skrevet Juli 10, 2016 15 timer siden, Teigland skrev: Hvis du googler finner du WDS (?) koblingsskjema online, men funker ikke i chrome, må ha annen nettleser, firefox funka for meg når jeg prøvde. Ja, funnet ut av det men oljetemp å vanntemp går på link signaler Så dette må kobles opp med egene givere så lenge man ikke har orginal instrument
Teigland Skrevet Juli 10, 2016 Skrevet Juli 10, 2016 Org styreenhet klarer hvertfall å bruke de uten org instrument men. Kan vel få "universal" som passer i gjengene å oljefilterhuset (er en ekstra utgang tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå