Gabz Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Noen som har mål/tegninger på dette? Eventuelt ferdige kasser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Hør med Nautiluz Creation (nzc.no) mener han har ferdige kasser, hvis ikke kan han lage til en som passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Har handlet og pratet med han tidligere Tenkte kanskje å lage selv for prisens skyld, men har han noe ferdige kasser til en grei pris så er det absolutt å vurdere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2015 Ingen som har mål/plantegning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ser at Nautiluz Creations er nevnt tidligere i tråden og hiver meg på det samme tipset. Mannen er utrolig dyktig og tror du vil få en god pris av han.. En mer service innstilt man skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Fullt klar over det, han er jo en anlegg-guru! Men har gjeld og null penger for tiden så må gjøre det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ja da blir det litt værre. Har sett noen bruke glassfiber, men har ikke peil på hva slags framgangsmåte man skal bruke. Ønsker deg lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Takktakk Får se hva det blir til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 (endret) Denne kan funke! http://www.instructables.com/id/Custom-Invisible-subwoofer-enclosure-for-your-spar/?ALLSTEPS Får vel bare måle og prøve meg fram. Tror det kan bli morro Endret Oktober 26, 2015 av Gabz CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Jeg har en slik, 37 liter. Er plass til den mellom kompressor og gulv slik at den blir skjult. Har ikke fått montert enda men skal ha en 12" i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Ah, nice! Må få bygd rundt kompressoren jeg også, ja. Kjøpt den eller laget selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Den var kjekk! Skjønner jo at folk ikke vil ofre hele bagasjen for å få plass til en basskasse.. Jeg derimot.. Har plass til kanskje 2 handleposer i bagasjerommet i min E39 sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 26, 2015 Share Skrevet Oktober 26, 2015 Jeg har kjøpt den, den skal ligge oppå det huset som skjuler kompressor. Plenen er å borre hull i bunn av kassen slik at den lange gjengestanga som holder reservedekk istedenfor vil holde kasse. Den er 60cm i diameter og 19cm utvendig høyde. Det er ikke den på bilde, den aktuelle er endel lavere Kjøpte den hos Eikeraudio men det ser ikke ut som de finnes lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Hmm, okei. Si ifra hvordan den spiller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå