Chris11slett Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Skrevet Februar 21, 2018 Ett mirakel har skjedd.. skal hente denne tilbake igjen etter 3år.. Dette gleder eg meg veldig til 😍 Søkte opp regnr og kom i kontakt me eier, han hadde planer om å vrake bilen.. Å det kan eg ikke la skje! Dette er en utrolig flott cruiser bil 😁 Gleder meg til å få den sånn som eg vil, og ikke fikk gjort ferdi sist.. Stay tuned 😁 viggo E34 reagerte på dette 1
viggo E34 Skrevet Februar 21, 2018 Skrevet Februar 21, 2018 Bare å oppdatere ofte da sveigis reagerte på dette 1
Chris11slett Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Skrevet Februar 22, 2018 Ja ska prøve på det 🇩🇪 viggo E34 reagerte på dette 1
opeth84 Skrevet November 18, 2024 Skrevet November 18, 2024 (endret) Noen som vet noe mer om denne tråden? Er jo noen år gammel, men ble jo ikke noe mer oppdateringer etter @Chris11slettkjøpte bilen tilbake igjen, så vidt jeg kan se Vært kjekt om bilen fortsatt lever iallefall, og ikke ble skrota til slutt. Endret November 18, 2024 av opeth84 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå