systomen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Hei!På tide å vise frem bilen min, en 2003 mod E46 320D touring som kom i mitt eie sent på Juni i år. Har så langt vært veldig fornøyd, har kun hatt noen små problemer med splittere og fanger foran.Fant også en 5 år gammel annonse her: http://bimmers.no/topic/662316-spesiell-bmw-320d-2003mod-selges/ • BMW M3 CSL frontfanger med carbon splittere• BMW M3 CSL bakfanger, ombygd eksos med 4 utblås• Lakkert i Alpinewhite 3, med svart tak• Sportsbremseskiver foran• M-Tech 2 sideskjørt• M3 Sidespeil• Sotede ruter• K&N Sportsluftfilter• LED Angel Eyes• Xenon i nær- og fjernlys• Sotede frontlykter• US-blinklys• LED Baklykter• CSL felger (8,5x19″ fremme og 9,5x19″ bak) Lånt av en kompis, kun midlertidig• BBS LM (8,5x18″ fremme og 9x18″ bak)• 17″ vinterhjul• Supersport justerbart senkesett (Godkjent i vognkort)• Chippet, ca 200hk/400nm• Justerbare lenkearmer• Byttet spylelister under hovedlykter• M3 Pedaler• M3 Stoffmatter• Sort taktrekk• Sorte interiørlister• Alcantara girstangpose• Alcantara brekkpose• Sportsseter i chameleon skinn• Harman/Kardon lydanlegg med 2x12 JBL• Carbon Emblem• Hvit/Carbon folierte sidelister utvendig på dører• Fjernet «swirlflaps» i insug• Lakkert bakfanger og sideskjørt i Juni 2015 Planer fremmover:• Skifte forskjerm på sjåførside, da den gamle har fått seg en kakk (har ny skjerm, mangler lakkering)• Lakkere hjulbuer (disse har fått litt juling av forrige eier), panser pga. steinsprut og bakluke• Lage nye fester til carbon splitterne, da de gamle festene har fått hard medfart• Kanskje nye hjul til sommeren, har ikke helt bestemt meg for hvilke felger enda. Gjerne kom med tips! Endret Oktober 20, 2015 av systomen Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Svarte N merker på skilt så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Svarte N merker på skilt så blir det bra Takk for tipset, det har jeg faktisk ikke tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Feit E46! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Feit E46! Følger Takk Sitter å titter litt på felger, vurderer hvite Rondell d58 8,5x18 og 10x18. Noen meninger? evt. andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Likte X5-hjula jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordstrom96 Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Likte X5-hjula jeg Følte nok ikke med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Følte nok ikke med bilen Likte X5-hjula jeg X5 hjula fulgte ikke med bilen, da de hadde sprukket og forrige eier solgte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Da stemmer jeg for å finne noen andre og kjøpe Ellers er Rondell D58 en sikker vinner, bare litt oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Jepp! Men har vell god tid på å bestemme meg enda. Har fått lagt på nye dekk på BBS hjula, og monter de igjen idag. Har også fått tilbud om å bytte de i et sett 18" GSP-D22 (Hvite), så vi får se om det blir bytting iløpet av uka Ellers venter jeg på stålplater for å lage nye fester til splitterne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 D22 kan også bli tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Dette er en beintøff e46 altså Likte den med x5 felgene jeg! Finn et sett til med sånne du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Jeg har x5 felger på min e46 som jeg vurderer å selge. Bare å hyle ut om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Jeg har x5 felger på min e46 som jeg vurderer å selge. Bare å hyle ut om du er intr Hva skal du ha for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Hva skal du ha for dem? Send meg en PM, så tar vi det der og ikke i tråden til Systomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå